Η πρώτη σύγχρονη Bugatti δεν είναι η Veyron αλλά η EB110 που είχε προηγηθεί κατά περίπου μια δεκαπενταετία. Στην EB110 λοιπόν και ειδικά στην έκδοσή της Super Sport η Bugatti ως μέλος πλέον του ομίλου Volkswagen αποτίνει φόρο τιμής με την Centodieci (εκατόν δέκα στα ιταλικά). Η οποία παρουσιάστηκε στο Pebble Beach.
Βάση της είναι φυσικά η Chiron, ενώ από κει και πέρα έχουν γίνει επεμβάσεις στο αμάξωμα προκειμένου να υπάρχει μια αντιστοιχία με την EB110. Έτσι λοιπόν η μάσκα σε σχήμα πετάλου είναι εδώ πολύ μικρότερη σε σχέση με τη Chiron προσομοιάζοντας αυτή της EB110, ενώ έχουν αλλάζει τόσο οι εισαγωγές αέρα όσο και το εμπρός splitter. Παράλληλα οι προβολείς είναι πλέον ιδιαίτερα λεπτοί LED.
Στο προφίλ το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η επιφάνεια με τα πέντε κυκλικά ανοίγματα ακριβώς πίσω από τα παράθυρα, η οποία παραπέμπει άμεσα στην ΕΒ110 Super Sport.
Η σπέσιαλ Bugatti EB110 Hommage θα κατασκευαστεί μόλις 10 φορές και η τιμή της θα κυμαίνεται περίπου στα 8,0 εκατομμύρια ευρώ. Προ φόρων,,, Κινητήρας θα είναι φυσικά ο W16 των 8.000 κυβικών και των 4 turbo της Chiron που εδώ αποδίδει 1.600 ίππους. Ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 2,4 δεύτερα και μια τελική 420 χλμ./ ώρα.
[ngg src=”galleries” ids=”4817″ display=”basic_thumbnail”]
