Η απόφαση της Citroen να αποσύρει την υδρο- πνευματική της ανάρτηση, που στην τελευταία της εκδοχή ονομάζεται Hydractive, είναι ειλημμένη αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι Γάλλοι θα μείνουν στο συγκεκριμένο τομέα με σταυρωμένα χρόνια.
Σκοπός τους είναι να παρουσιάσουν μια εναλλακτική λύση, η οποία θα εξασφαλίζει άνεση ανάλογου επιπέδου με αυτήν της Hydractive αλλά με έναν πιο σύγχρονο, πιο άμεσο και κυρίως πιο οικονομικό τρόπο, προκειμένου και να την επιλέγει ο υποψήφιος αγοραστής.
Η νέα ανάρτηση, όπως δήλωσε η CEO της Citroen Linda Jackson στο βρετανικό περιοδικό Autocar, θα είναι διαθέσιμη το 2017 και η ευέλικτη σχεδίασή της θα επιτρέπει την τοποθέτησή της στα περισσότερα μοντέλα της μάρκας, αλλά και στα πιο πολυτελή της DS.
Γιάννης Σκουφής