Η εφαρμογή των νέων προδιαγραφών για τον προσδιορισμό των επίσημων τιμών κατανάλωσης και ρύπων, αυτών που χαρακτηρίζονται ως WLTP, θα οδηγήσει στη διακοπή της παραγωγής αρκετών μοντέλων. Μεταξύ αυτών και εκτός απροόπτου και της BMW M3 -σίγουρη είναι η διακοπή για την M550i xDrive- η οποία για να συνεχίσει θα απαιτούσε την προσθήκη ενός αρκετά πολύπλοκου φίλτρου σωματιδίων.
Στη BMW, ειδικά από τη στιγμή που η εξέλιξη της επόμενης γενιάς της που θα παρουσιαστεί το 2020 προχωρά με γοργούς ρυθμούς -θα έχει προηγηθεί το 2019 η καινούργια 3άρα- δεν είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε μια τέτοια κίνηση. Μοιραία λοιπόν η M3 F80 -το F80 είναι ο εσωτερικός κωδικός της νυν σειράς 3- θα συνταξιοδοτηθεί. Αρκετά πιο νωρίς σε σχέση με ότι προβλεπόταν αρχικά.
Αντίθετα η M4 θα συνεχίσει κανονικά, δηλαδή με τις απαραίτητες επεμβάσεις και θα πωλείται και μετά την εμφάνισης της νέας σειράς 3, μιας και η σειρά 4 στην οποία βασίζεται και που έχει πολλά κοινά με τη 3άρα θα αντικατασταθεί αργότερα.
Γιάννης Σκουφής