Σύνδεση

BMW

H BMW έχασε(!) το πρωτότυπo Garmisch και το ξαναέφτιαξε

Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα, παραγωγής αλλά και πρωτότυπα, που έχουν μια περίεργη ιστορία. Ένα από αυτό είναι το Garmisch, το concept των φωτογραφιών μας και το οποίο αν το δείτε προσεκτικά θα σας θυμίσει αρκετά γνωστά και σημαντικα μοντέλα της BMW. Όπως την πρώτη 5άρα του 1972 που είναι δημιουργία του Paul Braq, την πρώτη σειρά 7 αλλά και το αντίστοιχο κουπέ της πρώτης σειράς 6.

Το Garmisch ήταν μια πρόταση της Bertone του 1970 για μια τότε σύγχρονη BMW και είναι δημιουργία του Marcello Gandini, ο οποίος έχει στο παλμαρέ του, μεταξύ άλλων, τις iconic Lamborghini Miura και Countach, την επίσης εμφατική Lancia Stratos καθώς και την Bugatti EB110.

Η BMW είχε αγοράσει τότε το πρωτότυπο και τα δικαιώματά του και το είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης. Στην πορεία το Garmisch χάθηκε, κανείς δεν γνωρίζει τι απέγινε, ενώ ο επικεφαλής του σχεδιασμού του ομίλου BMW Adrian van Hoydonk, δηλωμένος θαυμαστής του Gandini, αποφάσισε να το κατασκευάσει από την αρχή.

Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν όποιες φωτογραφίες του υπήρχαν, από τις οποίες προέκυψαν 3D δεδομένα και με τη βοήθεια CAD προέκυψαν τα τελικά σχέδια. Μια εξειδικευμένη ιταλική εταιρεία ανέλαβε την κατασκευή του χρησιμοποιώντας ως βάση το πλαίσιο ενός 2002 ti.

Πιο δύσκολη ήταν η αξιοποίηση των φωτογραφιών του εσωτερικού και εδώ σημαντικό ρόλο έπαιξε η βοήθεια του ίδιου του Marcello Gandini, που μπορεί να έχει φτάσει το 80ο έτος της ηλικίας του αλλά θυμόταν ακόμα πολύ καλά το συγκεκριμένο πρωτότυπο, που ξεχωρίζει με την κάθετη, λεπτή κονσόλα του που φιλοξενεί και το ραδιόφωνο.

Το μεταξόνιο του Garmisch, σύμφωνα με τα δεδομένα πριν από σχεδόν 50 χρόνια είναι 2,50 μέτρα, ενώ το μήκος είναι μόλις 4,37 μέτρα. Ακόμα πιο χαρακτηριστικά το πλάτος και το ύψος των 1,64 και 1,30 μέτρων αντίστοιχα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup