Σύνδεση

BMW

Γιατί η BMW χάνει τα στελέχη της το ένα μετά το άλλο;

Στη BMW τα τελευταία 2 με 3 χρόνια παρατηρείται με πολύ μεγάλη διαρροή κορυφαίων στελεχών που έπαιζαν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της μάρκας. Και τα οποία φυσικά δεν μένουν καθόλου άνευ αντικειμένου, μιας και πηγαίνουν κατευθείαν σε ανταγωνιστές. Είτε άμεσους είτε έμμεσους.

Το χορό άνοιξε στις αρχές του 2015 ο τότε επικεφαλής της εξέλιξης της BMW Herbert Diess, ο οποίος πήγε στη Volkswagen και τώρα είναι ο ισχυρός άντρας του ομίλου, ενώ την ίδια χρονιά αποχώρησε, έπειτα από 30 ολόκληρα χρόνια, ο Albert Biermann, ο υπεύθυνος εξέλιξης των μοντέλων Μ. Ο Biermann πήγε τη Hyundai, όπου δημιούργησε με επιτυχία τα μοντέλα N ενώ πρόσφατα ανέλαβε υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης του όμιλου της Hyundai.

Επίσης το 2015 αποχώρησαν τόσο ο υπεύθυνος του πρότζεκτ i8 Carsten Breitfeld όσο και ο σχεδιαστής του Benoit Jacob. Και οι δύο πήγαν στην κινέζικη FCM (Future Mobility Corporation) στην οποία ανήκει και η νεόκοπη και φιλόδοξη Byton.

Στην FCM πήγε αρχικά και ο πρώην επικεφαλής των ηλεκτρικών συστημάτων πρόωσης της βαυαρικής εταιρείας Dirk Abendroth o oποίος είναι πλέον ο Chief Technology Officer της Continental. Το 2016 αποχώρησε, μετά από 20 χρόνια, ο αρχισχεδιαστής της Mini Anders Worming, ο οποίος πήγε στην κινέζικη Borgward για να ακολουθήσει μετά από ένα χρόνο ο πολύ γνωστός Karim Habib, επιφαλής του τμήματος Design της BMW ο οποίος πήγε στην Infiniti.

Το 2018 ο επικεφαλής προμηθειών του ομίλου BMW Markus Duesmann πήγε στη VW και προαλείφεται για επικεφαλής της Audi, ενώ η τελευταία αποχώρηση είναι αυτή της Hindegard Wortmann, μια από τις ελάχιστες γυναίκες στην κορυφή της στελεχιακής πυραμίδας της BMW καθότι ήταν αντιπρόεδρος με ευθύνη την Ασία και τον Ειρηνικό, η οποία θα πάει μάλλον σε άμεσο ανταγωνιστή της μάρκας.

Η κοινή συνισταμένη όλων των αποχωρήσεων είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, το κακό κλίμα που επικρατεί στα γραφεία των πάνω ορόφων στα κεντρικά του Μονάχου, ενώ αν δεν αλλάξει κάτι αναμένονται και άλλες ηχηρές αποχωρήσεις.

Φυσικά σε μια τέτοια περίπτωση το θέμα δεν είναι μόνο οι αποχωρήσεις των στελεχών. Είναι και η αντικατάστασή τους, καθώς η βαυαρική εταιρεία δεν πρέπει να περιλαμβάνεται πλέον, έτσι όπως δείχνει να εξελίσσονται τα πράγματα στις top διευθύνσεις για ικανά στελέχη. Και φυσικά επειδή οι άνθρωποι κάνουν πάντα τη διαφορά η πενία ικανών στελεχών -κάτι που ισχύει βέβαια και για τις κατά τόπους εκπροσωπήσεις της μάρκας- μπορεί να δημιουργήσει αλυσίδα προβλημάτων.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup