Σύνδεση

Featured

H ανανεωμένη Skoda Octavia G-Tec έχει αυτονομία 480 χιλιομέτρων με φυσικό αέριο και 130 ίππους

H Skoda αναβαθμίζει την έκδοση με φυσικό αέριο G-Tec της Octavia, η οποία από εδώ και στο εξής θα είναι διαθέσιμη μόνο ως στέισον και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων

Έτσι λοιπό η Octavia G-Tec κινείται πλέον από τον 1.5 TSI ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 130 ίππους, 20 δηλαδή περισσότερους από τον 1.4 TSI που αντικαθιστά. Η τροφοδοσία του με φυσικό αέριο γίνεται μέσω τριών δεξαμενών με συνολική χωρητικότητα 17,7 κιλών, με αποτέλεσμα η αυτονομία του για κίνηση αποκλειστικά με CNG (Compressed Natural Gas- Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο) να φτάνει τα 480 χιλιόμετρα. Τιμή από τις μεγαλύτερες για αυτοκίνητο αυτού του είδους.

Επιπρόσθετα η Octavia 1.5 TSI G-Tec διαθέτει και ρεζερβουάρ βενζίνης 11,8 λίτρων, ενώ η εναλλαγή μεταξύ των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να το αντιληφθεί στην ουσία ο οδηγός.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4334″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε πως το φυσικό αέριο είναι το πιο οικονομικό και καθαρό καύσιμο κίνησης αυτή τη στιγμή, με ενεργειακό περιεχόμενο μεγαλύτερο αυτού της βενζίνης και του πετρελαίου.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo