Σύνδεση

Alfa Romeo

Η Alfa Romeo φεύγει από τη Φόρμουλα 1

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κυκλοφόρησαν πολλές φήμες σχετικά με μια πιθανή συνεργασία της Alfa Romeo με τη Haas στη Φόρμουλα 1. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, είχε δηλώσει ότι η Alfa επιθυμούσε να διατηρήσει την παρουσία της στον κορυφαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενδεχομένως με τη μετονομασία των κινητήρων της Haas ως Alfa Romeo.

Ωστόσο, σήμερα αυτή η προοπτική φαίνεται λιγότερο πιθανή. Η είσοδος της Alfa Romeo στη Formula 1 αποτελούσε ένα όραμα του Σέρτζιο Μαρκιόνε, ο οποίος κατάφερε να το υλοποιήσει πριν τον θάνατό του το 2018. Μετά από έξι χρόνια ενεργού συμμετοχής, όμως, το τελευταίο κεφάλαιο της Alfa Romeo στη Φόρμουλα 1 φαίνεται πλέον να έχει ολοκληρωθεί.

Η επίσημη ανακοίνωση της Alfa Romeo αναφέρει ότι: «Η Alfa Romeo είναι παγκοσμίως ταυτισμένη με τους αγώνες και την κορυφαία τεχνολογία, σχεδόν από τότε που υπάρχουν τα αυτοκίνητα. Το 1925 το GP Tipo P2 κυριάρχησε στο πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Grand Prix, οπότε ήδη από τις προπολεμικές σεζόν του θεσμού η μάρκα έπαιξε σημαντικό ρόλο στη Φόρμουλα 1 τόσο ως κατασκευαστής όσο και ως προμηθευτής κινητήρων.

Το 1950 και 1951 κέρδισε το Πρωτάθλημα οδηγών με τους Nino Farina και Juan Manuel Fangio αντίστοιχα, ενώ από το 1976 η Alfa Romeo συμμετείχε στο θεσμό κατασκευάζοντας και προμηθεύοντας κινητήρες. Ύστερα από την επιστροφή της και σε επίπεδο κατασκευαστών το 1979, η ομάδα τερμάτισε έκτη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του 1983 -το καλύτερο αποτέλεσμά της- και το 1985 αποσύρθηκε.

Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν 30 χρόνια απουσίας, μέχρι το 2018 που η Alfa Romeo επέστρεψε δυναμικά στη Φόρμουλα 1 μέσω μιας συμπόρευσης σε εμπορικό και τεχνολογικό επίπεδο με την Sauber Motorsport. Στα 6 χρόνια που ακολούθησαν υλοποιήθηκε μια γόνιμη και παθιασμένη συνεργασία, κατά τη διάρκεια της οποίας και οι δύο πλευρές κέρδισαν πολλά.

Στο Grand Prix του Abu Dhabi 2023, αυτή η συνεργασία ολοκληρώνεται και είναι η στιγμή για την Alfa Romeo να ευχαριστήσει όλους εκείνους που μοιράστηκαν μαζί της αυτά τα υπέροχα χρόνια στη Φόρμουλα 1. Τα οποία ίσως να μην είχαν γίνει πραγματικότητα χωρίς τον Sergio Marchionne, που ήθελε πολύ αυτή τη συνεργασία και την υποστήριξε σθεναρά.

Ένα τεράστιο «ευχαριστώ» αξίζει προφανώς στους οδηγούς που όλα αυτά τα χρόνια έδωσαν σκληρές μάχες στην πίστα υποστηρίζοντας την ομάδα: Οι Charles Leclerc, Marcus Ericsson, Antonio Giovinazzi, Kimi Räikkönen, Zhou Guanyu και Valtteri Bottas (παράθεση με χρονολογική σειρά) έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό σε κάθε Grand Prix.

Ειλικρινείς είναι οι ευχαριστίες και το δυνατό χειροκρότημα σε ολόκληρη την ομάδα της Sauber Motorsport, ξεκινώντας από τον Finn Rausing, τον Fred Vasseur – πρωτίστως, καθώς επίσης τους Alunni Bravi και Andreas Siedl, για τη συνεπή όσο και παθιασμένη συνεργασία τους.

Υποχρεωμένοι είμαστε και προς όλους τους συνεργάτες της ομάδας για την εξαιρετική υποστήριξή τους. Πρώτα και κύρια στη Ferrari για την παροχή των μονάδων ισχύος, ενώ ειδική μνεία πρέπει να γίνει προς Adler, Ferrari Trento, Marelli, Sabelt και Web Eyewear. Θερμά συγχαρητήρια όσο και ευχαριστήρια αξίζουν και στην Pirelli, τον προμηθευτή των ελαστικών, για την πολύτιμη προσφορά της.

Για το τέλος, ευχόμαστε στους ανταγωνιστές μας ένα μέλλον γεμάτο με αγωνιστικές επιτυχίες».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured