Σύνδεση

Honda

Honda: πέντε αστέρια με τις νέες, ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές του EuroNCAP για το Jazz

Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, που εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεων ασφάλειας. Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων του οδηγού στο βασικό εξοπλισμό του. Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. 

Το νέο Jazz που διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο, είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που φέρει εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακο στο βασικό εξοπλισμό του. Ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, περιορίζοντας το ενδεχόμενο της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε περίπτωση μιας πλευρικής σύγκρουσης.

Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις  ιμάντες, ώστε να παρέχει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.

Ο νέος αερόσακος είναι ένας από τους 10 που διαθέτει το Jazz e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει επίσης Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα. O οποίος είναι τοποθετημένος στην επένδυση των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Επίσης, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.

Τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz συμπληρώνονται από τις κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING,  μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα. Αυτή αντικαθιστά την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα της προηγούμενης γενιάς Jazz και αναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας. Το πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING, που συνοδεύει ως βασικός εξοπλισμός όλα τα μοντέλα Honda, περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) και Road Departure Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας) μεταξύ άλλων.

Κατά τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του τελευταίου Jazz, οι μηχανικοί της Honda χρησιμοποίησαν την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) που αποτελεί τη βάση για εξαιρετικές επιδόσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Η τεχνολογία ACE βοηθά να διαχέεται η ενέργεια που εκλύεται σε μία σύγκρουση ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του οχήματος και μειώνει την ενέργεια πρόσκρουσης που δέχεται το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

Η επόμενη γενιά Jazz λανσαρίστηκε σε όλη την Ευρώπη το Καλοκαίρι του 2020 με ένα αθόρυβο και άμεσης απόκρισης υβριδικό κινητήριο σύνολο, αποτελώντας την αιχμή του δόρατος στη  δέσμευση της μάρκας να εξηλεκτρίσει την πλήρη γκάμα των Ευρωπαϊκών mainstream μοντέλων της μέχρι το 2022.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured