Η ταχύτητα με την οποία η Honda πέρασε σε αλλαγές και βελτιώσεις στο Integra δείχνει και την αποφασιστικότητα της εταιρίας να στηρίξει τη ναυαρχίδα των scooter της.
Δύο χρόνια ήταν αρκετά για να συλλεχθούν, καταγραφούν και ομαδοποιηθούν πληροφορίες από τους ιδιοκτήτες του προηγούμενου μοντέλου και έτσι η Honda να προχωρήσει σε συγκεκριμένες βελτιώσεις. Ένα από τα «θέματα» που ανανεώνεται το Integra είναι αυτό της δύναμης.
Με 75 κυβικά παραπάνω, η συνολική χωρητικότητα του κινητήρα σκαρφάλωσε στα 750 κ.εκ., δίνοντας σημαντικά καλύτερες επιδόσεις. Μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, καλύτερες επιταχύνσεις, υψηλότερη τελική και καλύτερη απόκριση στο γκάζι θα προσφέρει ο νέος κινητήρας, χωρίς απαραίτητα να χειροτερέψουν οι τιμές της κατανάλωσης, τομέας όπου η προηγούμενη έκδοση των 670 κ.εκ. έπαιρνε άριστα δέκα!
Η Honda μιλάει τώρα για κατανάλωση 3,46 λίτρων ανά 100 χλμ. και αυτονομία περί τα 400 χλμ., υπό ιδανικές συνθήκες. Η μέγιστη ισχύς φτάνει πλέον στους 54 ίππους (από 51,5) και η ροπή, μεγαλύτερη κατά 0,61 kgm, αγγίζει τα 7 kgm.
Τοποθετήθηκε δεύτερος αντικραδασμικός άξονας για περαιτέρω μείωση των κραδασμών και η εξάτμιση διαθέτει νέα σχεδίαση. Ο διπλός συμπλέκτης παραμένει στη θέση του, όπως και οι επιλογές για τον τρόπο αλλαγής των ταχυτήτων, χειροκίνητα ή αυτόματα, αργά ή γρήγορα.
Ένα νέο λογισμικό υπόσχεται καλύτερη λειτουργία στο κιβώτιο, του οποίου οι σχέσεις έχουν μακρύνει. Η εργονομία είναι βελτιωμένη και ο χώρος για τον αναβάτη έχει μεγαλώσει, επιτρέποντας έτσι στα πόδια να κινούνται πιο ελεύθερα και να πατούν πιο άνετα στο δάπεδο.
Η θέση οδήγησης είναι διαφορετική, έτσι ώστε να βελτιωθεί το κομμάτι της άνεσης, μεγάλωσε ο χώρος στην περιοχή των γονάτων κατά 8 εκατοστά και τα μαρσπιέ/δάπεδα μάκρυναν. Παράλληλα, η σέλα ξανασχεδιάστηκε, «βούλιαξε» λίγο στη μέση του χώρου για τον αναβάτη και λέπτυνε στη μέση της. Το ύψος της έμεινε στα ίδια επίπεδα, λίγο πριν τα 80 εκατοστά.
Ποιοτικά στοιχεία ενσωματώθηκαν στο νέο Integra 750 για να γίνει πιο πολυτελές, όπως οι ρυθμιζόμενες μανέτες και το αλουμινένιο ψαλίδι, που πήρε τη θέση του βαμμένου μαύρου ατσάλινου με την ορθογωνική διατομή. Ελαφρύτερο κατά δύο κιλά, τo νέο ψαλίδι είναι μεταβλητής διατομής και πολύ πιο εμφανίσιμο από πριν.
Τα φρένα παρέμειναν ως είχαν, όπως και οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω. Διαθέτουν στάνταρ ABS και συνδυάζονται μέσω του συστήματος CBS. Τα όργανα, τέλος, δεν άλλαξαν, πλην όμως απέκτησαν δύο νέες ενδείξεις, σχετικές με την καταγραφή της κατανάλωσης καυσίμου.
Νίκος Βιτσιλάκης