Σύνδεση

Honda

HONDA CTX700 – CTX1300

Τρία νέα μοντέλα, δύο διαφορετικοί κινητήρες, άπειροι οι υποψήφιοι αγοραστές και η Honda επεκτείνει τη γκάμα των custom προς τα πάνω και προς τα κάτω.

CTX700/700N

Δύο τελείως νέα μοντέλα custom, κομμένα και ραμμένα για κάτοχους διπλώματος Α2. Το CTX 700 ανήκει στην υποκατηγορία custom cruiser, λόγω της ύπαρξης φέρινγκ και ζελατίνας, ενώ το CTX 700N στην αντίστοιχη custom naked, λόγω απουσίας αεροδυναμικών βοηθημάτων.

Κινητήρια μονάδα τους είναι το γνωστό από τη σειρά NC (Χ, S, Integra) δικύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο των 670 κ.εκ., ρυθμισμένο ανάλογα να αποδίδει τους 47 ίππους του με φιλικό τρόπο από πολύ χαμηλά. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό τους σύστημα ABS και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) με αυτόματη/σειριακή λειτουργία.

Ένα ειδικά σχεδιασμένο υποπλαίσιο και η μειωμένη διαδρομή της ανάρτησης είναι υπεύθυνα για τη σημαντικά χαμηλότερη θέση οδήγησης (720 χιλιοστά από το έδαφος), ενώ το δοχείο καυσίμου βρίσκεται πάνω από τον κινητήρα και όχι κάτω από τη σέλα (όπως στη σειρά NC).

Πάντως, οι μηχανικοί της Honda κατάφεραν και δημιούργησαν έναν αξιόλογο αποθηκευτικό χώρο μπροστά και πάνω από την τάπα πλήρωσης καυσίμου, ενώ πέτυχαν να χαμηλώσουν και το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, συμβάλλοντας στην ακόμα μεγαλύτερη ευκολία οδήγησης και στοχεύοντας επιπρόσθετα στο γυναικείο κοινό.

CTX1300

Ένα custom cruiser αμερικάνικης σχεδιαστικής φιλοσοφίας και ιαπωνικής προηγμένης τεχνολογίας, αυτό είναι το νέο CTX1300. Κινητήρας του ένας εγκάρσια(!) τοποθετημένος V-4 90° με 2 ΕΕΚ (προφανώς για να φαίνεται καλύτερα!), χωρητικότητας 1.214 κ.εκ. και απόδοσης μόλις 84 ίππων, ρυθμισμένος να αποδίδει τη ροπή του από το ρελαντί.

Απευθύνεται σε όσους θέλουν το φτερό της Honda στο ρεζερβουάρ και αφενός δεν διαθέτουν τα πολλά παραπάνω που στοιχίζει μια Goldwing, αφετέρου θέλουν κάτι πιο εντυπωσιακό (στο μάτι κυρίως) από τα μικρότερα μοντέλα της σειράς.

Στο στάνταρ εξοπλισμό θα δούμε σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, συνδυαζόμενο ABS (C-ABS), πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα του αμαξώματος και στερεοφωνικό σύστημα MP3 με λειτουργία bluetooth!

Εντυπωσιακές δείχνουν οι προδιαγραφές των φρένων, που περιλαμβάνουν τρεις τεράστιους δίσκους 310mm και άλλες τόσες τριπίστονες δαγκάνες, ενώ δεν θα ξενίσει κανέναν η χρήση ελαστικού 18” μπροστά!

Νίκος Βιτσιλάκης

Επόμενο:

ΝΕΑ BMW R1200RT

Μη χάσεις:

HUSQVARNA 701 CONCEPT BIKE

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured