Σύνδεση

Honda

HONDA CBR300R 2014

Η CBR250R που παρουσιάστηκε το 2011 αποτέλεσε το ιδανικό εισαγωγικό μοντέλο στη γκάμα CBR της Honda, διαθέτοντας συμπαγείς διαστάσεις, υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, supersport εμφάνιση και σπορτίφ χαρακτήρα.

Για το 2014, οι μηχανικοί της Honda έκριναν ότι θέλει φρεσκάρισμα και επέστρεψαν στα σχεδιαστήρια. Περισσότερα κυβικά και δύναμη, λουκ α λα Fireblade και στάνταρ ABS για ένα μοτοσυκλετάκι που πολλοί teenagers βλέπουν στον ύπνο τους!

Η εξέλιξη της CBR300R κινήθηκε σε δύο άξονες, στην επίτευξη μεγαλύτερης ροπής και ισχύος και στη διαμόρφωση μιας ισχυρότερης ταυτότητας CBR, με πιο έντονες οπτικές ομοιότητες με τις μεγαλύτερες αδερφές. Ο υγρόψυκτος κινητήρας με τις 4 βαλβίδες και τον 1 ΕΕΚ έχει πλέον χωρητικότητα 286 κ.εκ. (από 249) χάρη στην αύξηση της διαδρομής του εμβόλου και αποδίδει 30,5 ίππους.

Διαθέτοντας λιγότερα κινούμενα μέρη είναι πιο οικονομικός, ενώ μικρές λεπτομέρειες -όπως τα ελατήρια εμβόλου χαμηλής τριβής και το μπουζί ιριδίου– συμβάλλουν στον περιορισμό του κόστους συντήρησης.

Για την εξισορρόπηση των κραδασμών από τη μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου τοποθετήθηκαν ένας βαρύτερος αντικραδασμικός άξονας και πιο στιβαρές βάσεις κινητήρα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού PGM-FI έχει νέα χαρτογράφηση και το νέο τελικό της εξάτμισης είναι παρόμοιο με αυτό της CBR500R.

Η δουλειά των μηχανικών επικεντρώθηκε στην απόκριση του γκαζιού και στη γραμμική απόδοση της ισχύος, ενώ η νέα εξάτμιση σε στυλ CBR500R δεν συνιστά μόνο αισθητική αλλά και λειτουργική αναβάθμιση.

Οι διπλοί προβολείς αντιγράφουν εκείνους της CBR1000RR, όπως και το σχήμα του φέρινγκ, του ρεζερβουάρ και της σέλας. Ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι, διπλής δοκού, είναι η ραχοκοκαλιά της CBR300R και υπόσχεται ακαμψία, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας στα 164 κιλά (πλήρης υγρών) είναι και το χαμηλότερο στην κατηγορία.

Τέλος, τα φρένα αποτελούνται από δισκόφρενα μπροστά και πίσω, διαθέτοντας στάνταρ δικάναλο σύστημα ABS.

Νίκος Βιτσιλάκης 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured