Σύνδεση

Toyota

TO HILUX ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ

Οι Πόλοι ανέκαθεν αποτελούσαν μια πρόκληση για τις αντοχές ανθρώπων και μηχανών. Έτσι λοιπόν μια ομάδα από 10 Toyota Hilux ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2011 και μέχρι το Φεβρουάριο που μας πέρασε κάλυψε συνολικά 70.000 χιλιόμετρα στις σκληρές συνθήκες των Πόλων. Η αποστολή τους ήταν να εγκαταστήσουν μια αποθήκη καυσίμων και έναν μετεωρολογικό σταθμό, να βοηθήσουν επιστημονικές αποστολές αλλά και τη διεξαγωγή ενός αγώνα σκι.

Προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις σκληρές αυτές συνθήκες και στην θερμοκρασία περιβάλλοντος που έφτανε μέχρι και τους -50 βαθμούς Κελσίου τα Hilux είχαν υποστεί μετατροπές από την εξειδικευμένη ισλανδική εταιρεία Arctic Trucks, με αλλαγές στην ανάρτηση και στη μετάδοση, την τοποθέτηση ρεζερβουάρ 280 λίτρων στα 4×4 και 800 στα 6×6 (ναι, υπήρχαν και τέτοια) καθώς και γερανών για τη μεταφορά βαριών αντικειμένων και χρήση ελαστικών XL με πίεση 2 έως 3 psi (η νορμάλ τιμή σε συμβατικά ελαστικά είναι 29 psi), προκειμένου να αυξηθεί κατά 17 φορές η επιφάνεια επαφής των Hilux με το έδαφος. Παράλληλα λόγω των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών το καύσιμο ήταν το αεροπορικό Jet A1.

Σημαντικό στοιχείο που αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την παροιμιώδη αντοχή των Hilux είναι ότι τόσο οι κινητήρες τους, πρόκειται για τον 3.0 D-4D, όσο και τα κιβώτιά τους δεν είχαν υποστεί καμία απολύτως μετατροπή, ενώ κατά τη διάρκεια αυτών των 70.000 χιλιομέτρων δεν σημειώθηκε καμία τεχνική βλάβη 

iluΗιλ

{gallery}photos/28/NEWS/HILUX-ANTARCTICA{/gallery}


Επόμενο:

AVENTADOR MANSORY

Μη χάσεις:

BMW i8 SPYDER

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo