Σύνδεση

Featured

H VW ανακοίνωσε το τέλος του Σκαραβαίου

Ένα ακόμα “θύμα” των μεγάλων αλλαγών που συντελούνται αυτό το διάστημα στην αυτοκινητοβιομηχανία (ιδίως με την επιτυχία των SUV) είναι και το Beetle της VW. H εταιρία ανακοίνωσε και επίσημα πλέον το τέλος της παραγωγής του μέσα στο 2019, εβδομήντα και πλέον χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση του Σκαραβαίου στη ναζιστική Γερμανία.

Για τον “αποχαιρετισμό” η VW ετοιμάζει μία έκδοση που ονομάζει Βeetle Final Edition η οποία θα είναι διαθέσιμη και σε κουπέ και σε ανοιχτό αμάξωμα. Και η συγκεκριμένη έκδοση κρατά κάποια στοιχεία από το Beetle Ultima Edicion του 2003, με το οποίο είχε κλείσει ο κύκλος της παραγωγής του Σκαραβαίου της πρώτης γενιάς στο Μεξικό.

Θα είναι διαθέσιμο σε δύο μοναδικά χρώματα που θυμίζουν την τελευταία έκδοση του μεξικάνικου Σκαραβαίου, ενώ θα παρέχεται η δυνατότητα και για άλλους χρωματισμούς. Οι μεγαλύτερες αλλαγές θα υπάρχουν στην καμπίνα με μοναδικά στοιχεία στον διάκοσμο για την συγκεκριμένη έκδοση.

Θα υπάρχουν δύο διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, το SE και το SEL με διαφορές τόσο σε εξωτερικά στοιχεία (17 και 18 ζάντες αντίστοιχα) όσο και στο εσωτερικό (καλύτερο multimedia σύστημα για το δεύτερο). Ο κινητήρας θα είναι δίλιτρος τετρακύλινδρος turbo με απόδοση 176 άλογα και 250 Nm ροπή και το κιβώτιο θα είναι αποκλειστικά μηχανικό έξι σχέσεων.

Όσο για το αν θα υπάρξει αντικαταστάτης του Σκαραβαίου στο μέλλον, ο υπεύθυνος της εταιρίας στις ΗΠΑ Hinrich Woebcken είπε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο ενδεχόμενο, αλλά υπενθύμισε ότι ισχύει για το μέλλον το “ποτέ μην λες ποτέ”.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup