Το 2020 ήταν μία εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για όλες τις αυτοκινητοβομηχανίες, αλλά ιδίως για την Subaru, τα πράγματα ήταν εξαιρετικά δύσκολα στην Ευρώπη.
Οι ίδιοι οι άνθρωποι της εταιρίας μιλούν για μία “αστεία” χρονιά από άποψη πωλήσεων, και αυτό οφείλεται όχι μόνο στην Covid-19 αλλά και στο γεγονός ότι η ίδια η εταιρία είχε σπεύσει να ταξινομήσει αυτοκίνητα στο τέλος του 2019 για να προλάβει τις αυστηρότερες νόρμες καυσαερίων στην ΕΕ.
Τα αυτοκίνητα αυτά πωλήθηκαν σε χαμηλότερες τιμές κάτι που σημαίνει ότι υπήρχαν και πολύ μειωμένα περιθώρια κέρδους. Η Subaru πούλησε μόλις 951 αυτοκίνητα στην Βρετανία για το 2020, σχεδόν 68% κάτω από τα νούμερα του 2019.
Ένα ακόμα στοιχείο που επιβάρυνε την θέση της εταιρίας ήταν το γεγονός ότι άργησε να μπει στις διαδικτυακές πωλήσεις σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Πάντως ο υπεύθυνος της εταιρίας στην Βρετανία σπεύδει να δηλώσει ότι η Subaru δεν πρόκειται να απομακρυνθεί από την Ευρώπη και ότι είναι αισιόδοξος για τη νέα χρονιά.
Πάντως οι αριθμοί και στις άλλες χώρες ήταν αρκετά χαμηλοί, κάτι που έχει και ένα πλεονέκτημα, καθώς για την ΕΕ η Subaru θεωρείται μικρός κατασκευαστής, οπότε δεν είναι υποχρεωμένη να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς για το διοξείδιο του άνθρακα ούτε κινδυνεύει με πρόστιμα.
