Σύνδεση

Featured

Η Skoda θέλει υβριδική διάταξη για το νέο Scala RS των 250 ίππων

To νέο μικρομεσαίο Skoda το οποίο ήδη ξεκίνησε την εμπορική του πορεία έχει πάρει και αυτό σειρά ώστε να αποκτήσει την σπορ έκδοση RS. Kάτι που οι υπεύθυνοι της εταιρίας κρίνουν μάλλον απαραίτητο μετά την σημαντική επιτυχία τόσο του Octavia RS (κατά κύριο λόγο) όσο και του Kodiaq RS.

Παρά το γεγονός ότι δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα η ύπαρξη της συγκεκριμένης έκδοσης, ήδη κυκλοφόρησαν οι πρώτες φήμες μέσα από το εργοστάσιο ότι ίσως ακολουθηθεί ο δρόμος της υβριδικής διάταξης στο συγκεκριμένο μοντέλο. Στοιχείο που θα το βοηθήσει να κατεβάσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να είναι μέσα στους νέους και πιο αυστηρούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

Πάντως πίσω από τον… καπνό υπάρχει και η φωτιά. Ο λόγος για το πρωτότυπο Vision RS Concept το οποίο προλόγισε το Scala και εφοδιαζόταν με ένα υβριδικό σύστημα αποτελούμενο από τον τούρμπο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση στους 245 ίππους. Skoda είχε ανακοινώσει επιδόσεις της τάξης των 7,1 δευτερολέπτων για το 0-100 km/h και μέγιστη ταχύτητα τα 210 km/h. Μάλιστα μπορούσε να κάνει και έως 70 km με αποκλειστική χρήση της μπαταρίας.

Το αξιοσημείωτο στην περίπτωση του Scala είναι ότι διαθέτει όλα τα εφόδια ώστε να ενσωματώσει ένα υβριδικό σύστημα, το οποίο θα ταίριαζε απόλυτα στο προφίλ της έκδοσης RS. Μένει μόνο να αποδειχτεί αν μια τέτοια κίνηση θα έχει και το ανάλογο οικονομικό όφελος για την εταιρία, διαφορετικά το πρώτο υβριδικό Skoda RS μάλλον θα πάρει αναβολή.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo