Aν και ξεκίνησε για αλλού και μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήταν βέβαιο ότι θα συνεχίσει, φαίνεται ότι η άφιξη του Luca De Meo στο τιμόνι της Renault αλλάζει εντελώς τα πλάνα για την Alpine. Κι αυτό γιατί ο νέος ισχυρός άντρας βλέπει με καλό μάτι τη μετεξέλιξη της εταιρείας σε κάτι πιο αναβαθμισμένο, στα επίπεδα τωμν κατασκευαστών super cars. Έτσι την περασμένη εβδομάδα ο De Meo δήλωσε πως αν συνδυαστεί η τεχνολογία των κινητήρων της Renault στη Φόρμουλα 1 με τον όμορφο design της Alpine τότε θα μπορούσε να προκύψει μία μίνι… Ferrari. Το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η μετονομασία της ομάδας της Φόρμουλα 1 από Renault F1 σε Alpine F1.
H Αlpine πάντως, που επαναδραστητιοποιήκε το 2017 αφού ήταν σε ύπνωση για δύο δεκαετίες, προς το παρόν κατασκευάζει μόνο την Α110, η οποία στην κορυφαία εκδοχή της, την A110S, κοστίζει περίπου 75.000 ευρώ, την στιγμή που η πιο φτηνή Ferrari ξεπερνά τις 200.000 ευρώ. Επιπλέον οι πωλήσεις της A110 είναι χαμηλές, με κορύφωση τις 4.835 μονάδες πέρυσι.
Για να περάσει σε ένα καινούργιο, πιο αναβαθμισμένο επίπεδο, ο De Meo θεωρεί πως είναι είναι απαραίτητο να έχει στη γκάμα της και SUV οπως η Porsche, ενώ σε κρίση… αυτογνωσίας είπε πως «δεν πρέπει να περιμένουμε η Alpine να πουλά ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα». Η Ferrari πάντως μόλις που ξεπερνά τις 10.000 μονάδες, το ίδιο και η Lamborghini, μιας και εκεί τέθηκε ο πήχυς.
