Σύνδεση

Featured

Η Porsche θα χρεώνει σχεδόν όσο τη… βενζίνη τη γρήγορη φόρτιση των ηλεκτρικών της.

Καθώς προχωρούμε με ταχείς ρυθμούς στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, διαρκώς ανακύπτουν και νέα προβλήματα. Όπως για παράδειγμα το κόστος της φόρτισης, το οποίο δεν μπορεί να είναι αμελητέο. Μιλάμε βέβαια για τους ταχυφορτιστές οι οποίοι εγκαθίστανται από την εκάστοτε εταιρία και έχουν μεγάλο κόστος το οποίο πρέπει κάποια στιγμή να αποσβέσουν.

Η Porsche σε δηλώσεις του Lutz Meschke όταν ρωτήθηκε αν θα χρεώνει την γρήγορη φόρτιση, απάντησε “Ναι, θέλουμε να κερδίσουμε χρήματα από τα νέα αυτοκίνητα και της υπηρεσίες. Φυσικά και θα χρεώνουμε.”. Μέχρι στιγμής πάντως μόνο η Tesla προσφέρει δωρεάν ταχυφόρτιση εφ’ όρου ζωής στους ιδιοκτήτες των Model S και Model X, με την Porsche να έχει ξεκαθαρίσει ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί με την Model E.

Όσο για το κόστος, ο αναπληρωτής πρόεδρος της Porsche δήλωσε ότι θα είναι λίγο φθηνότερο ή και ίδιο με την βενζίνη! Το κόστος αυτό αφορά τους πανάκριβους φορτιστές των 800V που θα υπάρχουν σε ειδικά σημεία για φόρτιση των μοντέλων της εταιρίας, ενώ ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα αφορά και τους φορτιστές των dealers. Προς το παρόν οι dealers δεν χρεώνουν την γρήγορη φόρτιση, αν και σ’ αυτούς τους premium κατασκευαστές πολλά πράγματα μπορούν να είναι διαφορετικά στο μέλλον.

Στην Ευρώπη η Porsche είναι μέλος του Ionity δικτύου και στην Αμερική είναι συμμετέχει στο Electrify America. Το πιθανότερο λοιπόν είναι αυτές οι δηλώσεις να αφορούν όχι μόνο τους χρήστες της Porsche αλλά και όλους τους υπόλοιπους που πιθανόν στο μέλλον να βρεθούν αντιμέτωποι με πολύ υψηλές χρεώσεις για την ταχεία φόρτιση των ηλεκτρικών τους μοντέλων.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo