Σύνδεση

Featured

Γιατί η Porsche συνεχίζει και φτιάχνει… ταμπούρα; (Video)

Και όμως, η Porsche συνεχίζει να κατασκευάζει ταμπούρα. Όχι προφανώς για σύγχρονα αυτοκίνητά της, αλλά για παλαιότερα μοντέλα της. Αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από το 70% της συνολικής παραγωγής αυτοκινήτων της εταιρίας εξακολουθούν να κινούνται στους δρόμους, αριθμός πραγματικά πρωτοφανής για τα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών των παλιών της αυτοκινήτων η Porsche Classic κατασκευάζει διάφορα ανταλλακτικά, μεταξύ αυτών και ταμπούρα, όπως βλέπουμε στο πολύ όμορφο video που έδωσε στην δημοσιότητα.

Για την ακρίβεια τα ταμπούρα αυτά παράγονται για την 356 η οποία βρισκόταν στην αγορά από το 1948 έως το 1965 σε διάφορες εκδόσεις. Πολλές από αυτές συνεχίζουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε καθημερινή βάση, κάτι που απαιτεί μία συνεχή παροχή σε ανταλλακτικά κάθε είδους.

Τα συγκεκριμένα ταμπούρα κατασκευάζονται στην Αυστρία πάντα με βάση τις προδιαγραφές της Porsche και είναι διαθέσιμες και για τις τρεις εκδόσεις του μοντέλου. Το κόστος του κάθε ενός είναι γύρω στα 2.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ένα συνολικό κόστος περί τα 8.000 ευρώ για ένα πλήρες σετ σε όλους τους τροχούς.

Όπως και να έχει πάντως η Porsche δείχνει τον δρόμο για το τι σημαίνει υποστήριξη του πελάτη και αγάπη για την ίδια της την ιστορία, με τον ίδιο τρόπο που αφοσιώνεται στα νέα της μοντέλα και την υψηλή τεχνολογία. Και αυτό την έκανε και εξακολουθεί να την κάνει μοναδική.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup