Σύνδεση

Pagani

H Pagani δεν θα ασχοληθεί καθόλου με τα ηλεκτρικά

Η φημισμένη ιταλική μάρκα των hypercars, παρά το ότι έχει ξεκινήσει την διαδικασία μελέτης των ηλεκτρικών από το 2018, δεν φαίνεται τελικά να εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο ίδιος ο Horacio Pagani εξηγεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να έχουν υψηλές επιδόσεις, όμως στερούνται συναισθήματος.

Υποστηρίζει επίσης ότι είναι δύσκολο να αντιληφθεί ο ίδιος πως θα κατασκευαστεί ένα τέτοιο ακραία σπορ αυτοκίνητο, εφοδιασμένο με μία μπαταρία που ζυγίζει πάνω από 600 κιλά. Και φέρνει ως παράδειγμα την δική του Huayra R η οποία ζυγίζει μόλις 1.070 κιλά.

Και λέει επίσης ότι αν όλα γίνονται για την προστασία του πλανήτη, τα πραγματικά supercars είναι μία σταγόνα στον ωκεανό στις παγκόσμιες πωλήσεις, και οι εκπομπές ρύπων τους δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο.

Ο ίδιος έχει αγοράσει ένα Tesla για να κατανοήσει τα ηλεκτρικά, όμως υποστηρίζει ότι έχουν εξωφρενικές επιδόσεις αλλά τους λείπει το συναισθηματικό φορτίο.

Ένα ηλεκτρικό supercar, σύμφωνα με τον Pagani θα είχε νόημα αν ζύγιζε κάτω από τα 1.300 κιλά, κάτι που με την σημερινή τεχνολογία είναι αδύνατο να γίνει.

Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα παραμείνει συνεργάτης της Mercedes, χρησιμοποιώντας τον V12 των Γερμανών μέχρι το 2026. Ο κινητήρας αυτός θα εξοπλίσει το νέο hypercar της εταιρίας, την Pagani C10 που θα εμφανιστεί τον Σεπτέμβριο.

 
 
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Η Chery στην Ελλάδα: Πρεμιέρα με υβριδικά SUV από 28.490 ευρώ

Chery

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT

Μπορείς να οδηγήσεις μοτοσικλέτα με δίπλωμα αυτοκινήτου;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ