Μπορεί να είναι το πιο σημαντικό σπορ αυτοκίνητο των τελευταίων ετών, όμως όπως φαίνεται η απόφαση της Mercedes-AMG να μεταφέρει την τεχνογνωσία της Formula 1 σε αυτοκίνητο δρόμου έχει αρκετές δυσκολίες.
Σύμφωνα με το αφεντικό της AMG Tobias Moers το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτή την εποχή οι μηχανικοί είναι το ρελαντί του V6 υβριδικού κινητήρων των 1,6 λίτρων που έρχεται κατευθείαν από το μονοθέσιο του 2014.
Συγκεκριμένα, ο κινητήρας στην Formula 1 έχει ρελαντί στις 5.000 στροφές. Για να μπορεί όμως να είναι νόμιμο για χρήση στον δρόμο χρειάζεται αυτό το νούμερο να πέσει στις 1.200 σ.α.λ. έτσι ώστε να περνάει τους ελέγχους για ρύπους και θόρυβο.
Επίσης ο κόφτης θα “κατέβει” στις 11.000 στροφές από τις 14.000 στροφές που είναι στον κινητήρα της Formula 1 έτσι ώστε να εξασφαλιστεί λίγο μεγαλύτερη αξιοπιστία (αν και θα χρειάζεται γενική ανακατασκευή κάθε 50.000 χλμ.).
Αυτά είναι μερικά από τα θέματα που έχουν ρίξει πίσω το πρόγραμμα εξέλιξης της Οne κατά 9 τουλάχιστον μήνες. Κάτι που σημαίνει ότι οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες της (έχουν πωληθεί όλες…) που έχουν καταβάλει τις προκαταβολές για τα 3 εκατομμύρια ευρώ θα πρέπει να κάνουν ακόμα μεγαλύτερη υπομονή μέχρι το αυτοκίνητο να είναι τελικά έτοιμο για να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους.
Γιάννης Σκουφής
