Λίγο πριν την εμφάνιση της νέας γενιάς του Defender η Land Rover είχε παρουσιάσει την κορυφαία έκδοση του κλασικού της μοντέλου, το Defender Works με τον V8 των 5.000 κυβικών και 400 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει κατασκευαστεί σε συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων και ήταν αρκετά «τσιμπημένη» σε τιμή, όντας το πιο ολοκληρωμένο αρχέτυπο Defender.
Τώρα, αν και υπάρχει η νέα γενιά, η Land Rover επιστρέφει στο κλασικό της μοντέλο και στις ημέρες δόξας των Camel Trophy. Έτσι θα κατασκευαστούν επιπλέον 25 μονάδες, βαμμένες στο κλασικό κίτρινο και μαύρο χρώμα, με τροχούς 16 ιντσών και διαθέσιμες τόσο με τρεις όσο και με πέντε πόρτες.
Κατασκευασμένο από το ειδικό τμήμα της εταιρίας Land Rover Classic το Works Trophy διαθέτει ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, και όλα τα κλασικά στοιχεία του Defender -πλαίσιο τύπου σκάλας, τετρακίνηση, κοντό κιβώτιο, τρία διαφορικά κ.λπ. Όπως είπαμε θα είναι διαθέσιμο και στις δύο εκδοχές αμαξωμάτων -90 και 110- και θα εφοδιάζεται με ένα off road πακέτο που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων βίντσι, ράγες οροφής, προστασία δαπέδου, αναπνευστήρα, LED φώτα και ειδικά λάστιχα για λάσπες και σκληρά εδάφη.
Στο εσωτερικό θα διαθέτει σπορ καθίσματα Recaro, ένα νέο ρολόι αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, ενώ θα εξοπλίζεται και με το Classic Infontainment System της εταιρίας που συμπεριλαμβάνει σύστημα πλοήγησης και δυνατότητες σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα.
Όσοι πάντως καταβάλλουν το ποσό των περίπου 220.000 ευρώ που κοστίζει θα πάρουν ως δώρο ένα τριήμερο δράσης με το αυτοκίνητό τους σε μία πανέμορφη περιοχή της Βρετανίας, στο Eastnor Castle.
