Η Hyundai βρίσκεται αυτή την στιγμή στο επίκεντρο των ηλεκτρικών εξελίξεων, έχοντας στην γκάμα της πολλά ενδιαφέροντα μοντέλα και μαζί με την Kia έχουν καταφέρει να κερδίσουν βραβεία και την εκτίμηση του ευρωπαϊκού κοινού για τα Ioniq 5 και ΕV6.
Αν και δεν πρόκειται να σταματήσει τους συμβατικούς κινητήρες στην Ευρώπη πριν το 2035, θέλει να εξελίξει και πολλά ακόμα ηλεκτρικά. Για την ακρίβεια μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχει 11 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της, ενώ πριν το 2024 θα εμφανιστεί το Ioniq 7, ένα μεγάλο SUV για την αμερικάνικη κυρίως αγορά.
Όμως οι υπεύθυνοι της εταιρίας θέλουν να μεγαλώσουν το κοινό τους, οπότε βλέπουν με καλό μάτι να ακολουθήσουν την VW στην παραγωγή ενός μικρού ηλεκτρικού μοντέλου.
Στόχος είναι να διατηρηθεί η τιμή του κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ έτσι ώστε να είναι προσιτό σε ένα ευρύτερο κοινό.
Οι υπεύθυνοι της εταιρίας πάντως παραδέχονται ότι ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μία υπόθεση που δεν αφήνει πολλά περιθώρια κέρδους, τουλάχιστον όχι όσο τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά που έχει τώρα στην παραγωγή.
Πάντως τα ηλεκτρικά της Hyundai σημειώνουν μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη, καθώς στο πρώτο μισό της χρονιάς, αντιπροσωπεύουν το 16% των πωλήσεων της εταιρίας.
