Η ηλεκτροκίνηση θα φέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς, και ίσως να αποτελέσει και την αφορμή για το φρενάρισμα της εξάπλωσης των SUV.
Aυτό υποστηρίζει με έμφαση ο πρόεδρος της Citroen, Vincent Cobee, o οποίος σε συνέντευξή του στο βρετανικό Αutocar, είπε ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να στραφούν σε πιο χαμηλά και αεροδυναμικά σχήματα έτσι ώστε να εξασφαλίσουν την μέγιστη αυτονομία στα ηλεκτρικά.
Ιδανικό θα ήταν επίσης να μειωθεί αισθητά και το βάρος, αλλά αυτό είναι κάτι πιο δύσκολο. Όπως είπε χαρακτηριστικά, μείωση κατά 50 κιλά του βάρους έχει σχεδόν μηδενική επίπτωση στην αυτονομία, ενώ ένα αεροδυναμικό σχήμα επιδρά πολύ πιο καθοριστικά.
Ο Cobee υποστήριξε ότι πρέπει να επεκταθούν οι κανονισμοί όπως αυτοί που ισχύουν στην Γαλλία, όπου τα ηλεκτρικά άνω των 2,4 τόνων βάρους δεν παίρνουν επιδοτήσεις, και το όριο να πέσει και κάτω από τους 2 τόνους.
Επίσης υποστήριξε ότι δεν χρειάζονται μεγάλες μπαταρίες, καθώς προσθέτουν έξτρα βάρος, αλλά θα πρέπει να γίνουν τα αυτοκίνητα πιο ελαφριά και πιο αεροδυναμικά, ώστε να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητά τους.
Σε κάθε περίπτωση ο Cobee βλέπει ότι τα SUV θα φτάσουν πολύ σύντομα σε ένα σημείο που δεν θα ταιριάζουν με τις προτεραιότητες της ηλεκτροκίνησης, και θα υπάρξει επιστροφή στα σεντάν αλλά και σε πιο μικρά και ευχάριστα στην οδήγηση αυτοκίνητα.