Σύνδεση

BMW

H BMW δεν σχεδιάζει σπορ έκδοση με κίνηση μόνο εμπρός

Η νέα σειρά 1 έφερε σημαντικές αλλαγές στην BMW με κυριότερη από αυτές την μετάβαση της κίνησης από τον πίσω στον εμπρός άξονα (ή και στους τέσσερις τροχούς). Η πιο γρήγορη εκδοχή αυτή την στιγμή είναι η τετρακίνητη M135i και μάλλον αυτή θα παραμείνει η κορύφωση της γκάμας.

Σύμφωνα με το αφεντικό του M-Division Markus Flasch, η εταιρία δεν πρόκειται να προχωρήσει στην κατασκευής μιας έκδοσης αντίστοιχης του Audi S3 ή της AMG A35.

Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι ήδη υπάρχει μία πολύ δυνατή πρόταση με πίσω κίνηση, η Μ2, και δεν βλέπει την ανάγκη να υπάρξει μία performance έκδοση της νέας σειράς 1. “Η Μ2 είναι το πιο χαρισματικό μοντέλο που έχουμε αυτή την στιγμή και δουλεύουμε πάνω στον διάδοχό της. Δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε κάτι διαφορετικό με την σειρά 1” δήλωσε.

Η M2 CS θα λανσαριστεί στα μέσα του 2020 και στην παρούσα φάση βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο. Θα έχει τον κινητήρα των Μ3/Μ4 αλλά με την ιπποδύναμη ανεβασμένη στους 450 ίππους. Επίσης θα έχει αρκετές αλλαγές στο σετάρισμα του πλαισίου και των αναρτήσεων στοχεύοντας σε ένα καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo