Η Audi μετατοπίζεται προς τα πάνω με σχέδια για την παρουσίαση ακριβότερων και πολυτελέστερων μοντέλων, παρά το δύσκολο 2024, όπου οι παγκόσμιες πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 11,8% σε 1,67 εκατομμύρια μονάδες, επιτρέποντας στην Tesla να την ξεπεράσει.
Ενώ η BMW και η Mercedes ξεπέρασαν επίσης την Audi, η μάρκα δίνει προτεραιότητα στα περιθώρια κέρδους έναντι του όγκου πωλήσεων.
Ο Jose Miguel Aparicio, επικεφαλής της Audi στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το κύρος, την σχεδιαστική υπεροχή και την αντίληψή της ως μια πιο premium μάρκα.
Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει μια «σημαντική αύξηση της τιμής» και μια απομάκρυνση από τις πιο προσιτές προσφορές της.
Ως αποτέλεσμα, το A1 Sportback και το Q2 θα καταργηθούν, καθιστώντας το A3 το νέο εισαγωγικό μοντέλο.
Στην υψηλή κατηγορία, η Audi μπορεί να παρουσιάσει έναν πιο πολυτελή διάδοχο του A8, εμπνευσμένο από το Grandsphere concept, καθώς και μια ναυαρχίδα SUV που θα τοποθετείται πάνω από τα Q7 και Q8.
Ωστόσο, οι αναφορές δείχνουν ότι το σημερινό A8 θα μπορούσε να λάβει ένα ακόμη facelift και να παραμείνει στην παραγωγή για μερικά ακόμη χρόνια.
Αν και η Audi αρχικά σχεδίαζε να γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι το 2033, τώρα έχει υιοθετήσει μια πιο ευέλικτη προσέγγιση.
Η κίνηση αυτή ευθυγραμμίζεται με μια ευρύτερη τάση, καθώς μάρκες όπως η Jaguar και η DS Automobiles προωθούνται επίσης πιο ψηλά στην πολυτελή κατηγορία.
