Παρά το γεγονός ότι παρουσιάστηκε εν χορδαίς και οργάνοις και θεωρήθηκε ένα μεγάλο βήμα για την εταιρία, το R8 e-tron φαίνεται ότι… ξέμεινε από “ρεύμα“. Έχοντας συμπληρώσει ενάμισι χρόνο στην παραγωγή (παρουσιάστηκε πέρσι τον Μάρτιο στην Γενεύη), το ηλεκτροκίνητο supercar της Audi οδηγείται εσπευσμένα στην αποστρατεία.
Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η εξαιρετικά μειωμένη ζήτηση. Για την ακρίβεια, το πολυδιαφημισμένο αυτό μοντέλο δεν κατάφερε να ξεπεράσει ούτε τις 100 μονάδες σε πωλήσεις. Ιδιαίτερα απαθής στάθηκε η αγορά της Αμερικής, η οποία δεν ανταποκρίθηκε όπως αναμενόταν από τους ανθρώπους της Audi για να στηριχθεί το κόστος παραγωγής
Ο πιο σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας πάντως ήταν το υψηλό κόστος, που ξεπερνούσε το 1 εκατομμύριο δολάρια. Όπως και να έχει πάντως, το άδοξο τέλος του φιλόδοξου project της Αudi δείχνει με ξεκάθαρο τρόπο ότι υπάρχει αρκετή βιασύνη στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, η οποία όπως είναι φυσικό θα περάσει και τις παιδικές της ασθένειες (θύμα των οποίων είναι το εξαιρετικό κατά τα άλλα R8 e-tron). Και πάντως, σ’ αυτή την κατηγορία, η βενζίνη -έστω και με ολίγη από μπαταρίες- θα είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού για πολλά ακόμα χρόνια.
Παναγιώτης Τριτάρης
