Σύνδεση

Audi

H Αudi παρουσιάζει τις γρήγορες ηλεκτρικές εκδόσεις e-Tron S και e-Tron S Sportback

To ηλεκτρικό e-Tron κοντεύει να συμπληρώσει ένα χρόνο στην αγορά και η Audi έκρινε πως ήρθε η ώρα να παρουσιάσει και μία πιο σπορ έκδοση με τα χαρακτηριστικά S τόσο στην βασική έκδοση όσο και στην e-Tron S Sportback.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τρία ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ στα 503 άλογα και 975 Nm ροπής για την λειτουργία Boost που διαρκεί έως και 8 δευτερόλεπτα. Σε απλή λειτουργία η ισχύς βρίσκεται στους 435 ίππους και τα 808 Nm ροπής

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, η Audi δίνει 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την απλή έκδοση να έχει 5,7΄΄, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 km/h. Η μπαταρία παραμένει σε χωρητικοτητα στα 95 kWh όπως και στην απλή έκδοση, ενώ αντίστοιχοι είναι και οι χρόνοι φόρτισης.

Και σ’ αυτές τις γρήγορες εκδόσεις λειτουργούν βασικά οι πίσω ηλεκτροκινητήρες και μόνο σε φουλ επιτάχυνση ή όταν το σύστημα Electrical Torque Vectoring αναγνωρίσει ανάγκη για μεταφορά της ισχύος και εμπρός, ενεργοποιείται και ο κινητήρας στον εμπρός άξονα μοιράζοντας την ροπή σε κάθε τροχό ξεχωριστά.

Υπάρχει στάνταρ αερανάρτηση με δυνατότητα μεταβολής του ύψους, ενώ το σύστημα πέδησης λειτουργεί υποστηρικτικά για την ανάκτηση της ηλεκτρικής ενέργειας. Τέλος σε ότι αφορά την εμφάνιση οι διαφορές εντοπίζονται στα φαρδύτερα φτερά, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για τα φρένα, νέες επιλογές σε χρώμα και ζάντες που μπορούν να φθάσουν έως και τις 22 ίντσες. Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις είναι ελάχιστες με πιο σημαντική την ενσωμάτωση δύο μπάκετ σπορ καθισμάτων για τους εμπρός επιβάτες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured