Σύνδεση

Aston Martin

H Aston Martin Valkyrie AMR Pro είναι μία hardcore έκδοση μόνο για πίστα

Μετά από κάποιες διαρροές που υπήρξαν το τελευταίο διάστημα για μία πιο hardcore Aston Martin Valkyrie, η εταιρία έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από την τελική εκδοχή του αυτοκινήτου. Η AMR Pro είναι η αγωνιστική έκδοση της Valkyrie την οποία η Aston Martin είχε παρουσιάσει πριν τρία χρόνια στην έκθεση της Γενεύης ως πρωτότυπο και τώρα πια ολοκληρώνει την κατασκευή της.

Η ισχύς βρίσκεται στα 1.000 άλογα και προέρχεται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,5 λίτρων V12. O κινητήρας αυτός είναι φτιαγμένος από την Cosworth, περιστρέφεται έως και τις 11.000 στροφές και η εταιρία τον περιγράφει ως την αποκορύφωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η δίαιτα δεν αφορά μόνο την αφαίρεση του υβριδικού συστήματος που υπάρχει στην έκδοση δρόμου της Valkyrie, αλλά και στην κατασκευή του αμαξώματος εξ ολοκλήρου από carbon fiber. Από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται και διάφορα μηχανικά μέρη, όπως η ανάρτηση ενώ τα τζάμια είναι κατασκευασμένα από συνθετικό υλικό Perspex.

Το μήκος της είναι μεγαλύτερο κατά 380 χιλιοστά ενώ αυξημένα είναι και τα μετατρόχια τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το αεροδυναμικό πακέτο έχει σημαντικές αλλαγές όπως και η σχεδίαση του πατώματος, με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη έκδοση να έχει την διπλάσια κάθετη αεροδυναμική δύναμη από το αντίστοιχο μοντέλο δρόμου, επιτρέποντας πλευρικές επιταχύνσεις των 3G.

H Αston Martin θα ανακοινώσει τα ακριβή τεχνικά στοιχεία μέσα στους επόμενους μήνες, υποστηρίζοντας ότι θα μπορεί να γυρίζει το Le Mans σε 3 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα, όσο γρήγορα δηλαδή και ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας LMP1. Θα κατασκευαστούν μόλις 40 οχήματα της AMR Pro και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν προς τα τέλη της χρονιάς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured