Σύνδεση

Aston Martin

Η Aston Martin RapidE θα χρησιμοποιεί μπαταρίες των 800V

Aν και ήταν προγραμματισμένη να παρουσιαστεί φέτος, η ηλεκτρική Aston Martin RapidE πήρε μήα μικρή αναβολή λόγω της αλλαγής εταιρίας στην συνεργασία για την εξέλιξη του αυτοκινήτου (πλέον έχει αναλάβει η Williams Advanced Engineering).

Όμως η βρετανική εταιρία δεν καθυστερεί καθόλου και ο διευθυντής της ανέβασε στο twitter μία φωτογραφία με την συστοιχία των μπαταριών του αυτοκινήτου, με το σχόλιο να αναφέρει ότι η RapidE θα χρησιμοποιεί μπαταρίες τεχνολογίας των 800 Volt.

Aυτό (και όχι μόνο) την φέρνει απευθείας απέναντι στη νέα Porsche Taycan και αφορά κατά κύριο λόγο τον χρόνο επαναφόρτισεις των μπαταριών. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην αντίστοιχη Taycan μπορεί να γίνει φόρτιση έως και 80% μέσα σε 15 μόλις λεπτά σε ταχυφορτιστές πολύ υψηλής τάσης.

Πέρα από τις μπαταρίες, ο Palmer ανακοίνωσε ότι το μοντέλο θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2019 και θα βασίζεται στην ήδη υπάρχουσα Rapide που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο. Η μετατροπή της σε αμιγώς ηλεκτρική θα σημαίνει ότι πολλά από τα εξαρτήματά της (όπως για παράδειγμα το καπό, τα αεροδυναμικά βοηθήματα κ.λπ.) θα είναι κατασκευασμένα από ελαφρά υλικά, όπως το carbon fiber για να διατηρηθεί το βάρος σε λογικά επίπεδα.

Αναφορά σε επιδόσεις δεν γίνεται από την εταιρία, αν και υπόσχονται ότι θα είναι μία μοναδική οδηγική εμπειρία. Την οποία βεβαίως θα απολαύσουν ελάχιστοι, μιας και το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί σε μόλις 155 κομμάτια.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup