Σύνδεση

AMG

H ΑΜG θέλει να πάρει πίσω το ρεκόρ στο Nürburgring με τη νέα, plug-in υβριδική GT 73e των 800 ίππων

H αποκάλυψη της νέας Porsche Panamera έφερε στο προσκήνιο και το ρεκόρ που είχε κάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο Ring, λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίασή του. Η έκδοση Turbo S με τους 630 ίππους είχε πάρει το ρεκόρ του γρηγορότερους sedan από την AMG GT 63S και στις δύο αποστάσεις της πίστας, στα 20,6 και 20,83 χιλιόμετρα.

Στην AMG προφανώς και δεν αισθάνονται άνετα με αυτή την εξέλιξη, και έτσι ήδη δημοσίευσαν στο Facebook μία ανάρτηση που υπενθυμίζουν ότι έχασαν το ρεκόρ για μόλις 0,3 του δευτερολέπτου, και αναγγέλλουν ότι μάλλον ήρθε η ώρα να επιστρέψουν στην πίστα για μία ακόμα φορά.

Ο χρόνος που έχουν να “χτυπήσουν” είναι το 7.25.04 για την μικρή εκδοχή της πίστας. Το ερωτηματικό παραμένει με πιο αυτοκίνητο θα το κάνουν. Πάντως το γεγονός ότι η Porsche πέτυχε μία οριακή βελτίωση του χρόνου, σημαίνει ότι ακόμα και με την ίδια GT 63S η AMG θα μπορούσε να κλέψει μερικά δέκατα του δευτερολέπτου και να ξαναβρεθεί μπροστά από την Porsche.

Aν δεν είναι αυτή η έκδοση, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο καιρό μέχρι να εμφανιστεί η GT 73e. H οποία θα είναι plug-in υβριδική και θα κινείται από τον κλασικό V8 των 4.000 κυβικών και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με συνδυαστική απόδοση ίσως και πάνω από τους 800 ίππους. Οι αριθμοί αυτοί δείχνουν ότι είναι κάτι παραπάνω από εφικτό να επιτευχθεί ένα νέο ρεκόρ, κάτι που θα βοηθούσε ιδιαίτερα αν συνδυαζόταν με την παγκόσμια πρεμιέρα της GT 73e.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi