Σύνδεση

AMG

H ΑΜG θέλει να πάρει πίσω το ρεκόρ στο Nürburgring με τη νέα, plug-in υβριδική GT 73e των 800 ίππων

H αποκάλυψη της νέας Porsche Panamera έφερε στο προσκήνιο και το ρεκόρ που είχε κάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο Ring, λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίασή του. Η έκδοση Turbo S με τους 630 ίππους είχε πάρει το ρεκόρ του γρηγορότερους sedan από την AMG GT 63S και στις δύο αποστάσεις της πίστας, στα 20,6 και 20,83 χιλιόμετρα.

Στην AMG προφανώς και δεν αισθάνονται άνετα με αυτή την εξέλιξη, και έτσι ήδη δημοσίευσαν στο Facebook μία ανάρτηση που υπενθυμίζουν ότι έχασαν το ρεκόρ για μόλις 0,3 του δευτερολέπτου, και αναγγέλλουν ότι μάλλον ήρθε η ώρα να επιστρέψουν στην πίστα για μία ακόμα φορά.

Ο χρόνος που έχουν να “χτυπήσουν” είναι το 7.25.04 για την μικρή εκδοχή της πίστας. Το ερωτηματικό παραμένει με πιο αυτοκίνητο θα το κάνουν. Πάντως το γεγονός ότι η Porsche πέτυχε μία οριακή βελτίωση του χρόνου, σημαίνει ότι ακόμα και με την ίδια GT 63S η AMG θα μπορούσε να κλέψει μερικά δέκατα του δευτερολέπτου και να ξαναβρεθεί μπροστά από την Porsche.

Aν δεν είναι αυτή η έκδοση, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο καιρό μέχρι να εμφανιστεί η GT 73e. H οποία θα είναι plug-in υβριδική και θα κινείται από τον κλασικό V8 των 4.000 κυβικών και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με συνδυαστική απόδοση ίσως και πάνω από τους 800 ίππους. Οι αριθμοί αυτοί δείχνουν ότι είναι κάτι παραπάνω από εφικτό να επιτευχθεί ένα νέο ρεκόρ, κάτι που θα βοηθούσε ιδιαίτερα αν συνδυαζόταν με την παγκόσμια πρεμιέρα της GT 73e.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo