Σύνδεση

Alfa Romeo

Η ΑLFA ROMEO ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑ 9 ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2021

Παρά το ότι όλοι όσοι παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στην αυτοκινητοβιομηχανία, παρατηρούν ότι το σχέδιο ανανέωσης της Alfa Romeo και της επέκτασης της γκάμας της έχει βγει εκτός χρονοδιαγράμματος, οι άνθρωποι της εταιρίας πιστεύουν ότι είναι ακόμα εφικτό να υπάρξουν 9(!) νέα μοντέλα μέχρι το 2021.

Μιλώντας σε αγγλικό περιοδικό, το αφεντικό της Alfa Romeo Reid Bigland, αφού αναγνώρισε την καθυστέρηση, δήλωσε ότι είναι αποφασισμένος να προχωρήσει το πενταετές πρόγραμμα και να φέρει την εταιρία ως ισάξιο αντίπαλο των Γερμανών κατασκευαστών. “Στόχος μας είναι να φτάσουμε τους Γερμανούς, είπε, αλλά δεν πρόκειται να φθάσουμε εκεί γρήγορα, καθώς βρίσκονται σε κάθε κατηγορία ακόμα και σε μικρότερα κομμάτια της κάθε κατηγορίας”.

alfa-romeo-stelvio

Όπως παραδέχθηκε ακόμα και μετά την παρουσίαση τoυ SUV Stelvio, θα βρίσκονται μόλις στο 50% της συνολικής παρουσίας που έχουν οι γκάμες μοντέλων των γερμανικών εταιριών. Πάντως μέχρι το 2021 υπολογίζεται ότι θα παρουσιαστούν τουλάχιστον ένα μεγαλύτερο sedan από την Giulia, ένα ακόμα μεγαλύτερο SUV από το Stelvio, ένα ακόμα μικρότερο SUV καθώς και ένα νέο σπορ μοντέλο (πιθανόν η “αντικαταστάτης” της Brera).

Η στρατηγική της μάρκας αυτή την στιγμή εστιάζεται (αλλά και δυσκολεύει…) από την επιτυχία των SUV, πεδίο άγνωστο για την ιταλική εταιρία, ή όπως λέει ο Biglland “πριν από λίγα χρόνια, μια Alfa SUV θα ήταν ιεροσυλία”. Σήμερα όμως μια πλήρης γκάμα μοντέλων SUV είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επιβίωση και την επέκταση της μάρκας, καθώς εκτός των άλλων τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου παρέχουν υψηλά περιθώρια κέρδους, με το οποίο θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί η εξέλιξη όλων των υπόλοιπων νέων μοντέλων της εταιρίας.

Όπως και να έχει, το ιδιαίτερα αισιόδοξο πλάνο της Alfa Romeo είναι “ανοιχτό” όχι μόνο στον χώρο των SUV αλλά και στην βάση της γκάμας, με την Giullieta να χρειάζεται άμεσα αντικατάσταση (και την Μito επίσης). Ως εκ τούτου η Alfa Romeo μάλλον θα πρέπει να βιαστεί αν θέλει να προλάβει το πενταετές της πλάνο, αν και τελικά το μυστικό ίσως να μην βρίσκεται στην ποσότητα αλλά στην ποιότητα (και την ιταλική ψυχή των μοντέλων της). 

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo