Είναι αυτό το κορυφαίο επεισόδιο των συνολικά 11 Gymkhana που έχουν κυκλοφορήσει συνολικά; Δύσκολο να το πει κανείς αλλά σίγουρα είναι ένα από τα πλέον θεαματικά, ενώ στο 11ο επεισόδιο υπάρχει επιστροφή στη Subaru με την οποία έχει γυριστεί τα δύο πρώτα της σειράς και αλλαγή οδηγού.
Έτσι πίσω από το τιμόνι του αγριεμένου Subaru WRX STi που φτιάχτηκε με τη συνεργασία της αντιπροσωπείας των Ιαπώνων στις ΗΠΑ και της εταιρείας Vermont SportsCar, βρίσκεται ο Trevis Pastrana. Αν συγκρίνει κανείς τον Block με τον Pastrana διαπιστώνει πως ο Βlock κάνει πιο εντυπωσιακά stunts σε κλειστά κομμάτια, ενώ ο Pastrana κινείται πιο πολύ flat out, αναλαμβάνοντας και μεγαλύτερο ρίσκο.
Το κατά δήλωση πιο άγριο STi που κυκλοφορεί έχει αμάξωμα από ανθρακονήματα και κινητήρα boxer αυξημένο στα 2.300 κυβικά που αποδίδει 875 ίππους τη στιγμή που η στάνταρ έκδοση φτάνει μόλις τους 314.
Χαρακτηριστικό του η εξάτμιση που βγαίνει από το καπό. Περισσότερα φυσικά στο βίντεο.
