Σύνδεση

F1

Γκραν Πρι Μονακό: Νίκη για τον Perez και την Red Bull

Σε έναν περιπετειώδη αγώνα με βροχή και διάφορα απρόοπτα, το Γκραν Πρι του Μονακό επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την φήμη του ως τον πιο απρόβλεπτο και δύσκολο αγώνα της σεζόν.

Ο αγώνας άργησε να ξεκινήσει λόγω βροχής, και στη συνέχεια ήρθε μία έξοδος του Schumacher για να διακοπεί, με αποτέλεσμα να ισχύσει το χρονικό όριο διάρκειας ενός αγώνα και όχι το σύνολο των γύρων.

Μετά από όλες αυτές τις ανακατατάξεις και τις αλλαγές ελαστικών, η ομάδα της Ferrari δυσκόλεψε με τις επιλογές της τις προσπάθειες των οδηγών της, οι οποίοι έχασαν το πλεονέκτημα του “1-2” κατά την εκκίνηση.

Από τις αλλαγές ελαστικών και την τακτική, επωφελήθηκαν κατά κύριο λόγο οι Red Bull οι οποίες κατάφεραν να έχουν τον Perez για αρκετό χρόνο εμπρός από την ασφυκτική πίεση του Sainz. 

Οι τελευταίοι γύροι ήταν συγκλονιστικοί ανάμεσα στα μονοθέσια των δύο κορυφαίων ομάδων, με την ιδιομορφία του Μονακό να μην επιτρέπει στην σαφώς πιο γρήγορη Ferrari να κάνει την προσπέραση.

Τελικά στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Perez, αντέχοντας την εξαντλητική πίεση του Sainz, κερδίζοντας την τρίτη και πιο σημαντική νίκη της καριέρας του. Πίσω του τερμάτισε ο Ισπανός της Ferrari, ο οποίος στους τελευταίους γύρους προσπάθησε πολύ να περάσει μπροστά αλλά δεν τα κατάφερε στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. 

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Vestappen που διατηρεί τα πρωτεία στην βαθμολογία εμπρός από τον Leclerc o οποίος είχε πολλά παράπονα από την ομάδα του για την τακτική στην αλλαγή των ελαστικών.

Την δεκάδα έκλεισαν οι Russell με Mercedes, Norris με McLaren, Αlonso με Alpine, Ηamilton με Mercedes, Οcon με Alpine και Bottas με Alfa Romeo

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi