Σύνδεση

GM

GM: ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΜΕ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΡΟΠΗΣ

H GM εξελίσσει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο οποίο έχει προσθέσει κι έναν υδραυλικό μετατροπέα ροπής (torque convertor) –σαν κι αυτόν που διαθέτουν τα συμβατικά αυτόματα κιβώτια- μπροστά από το σετ των δύο δίσκων.  

Οι μηχανικοί της GM λένε πως η χρήση ενός μικρού μετατροπέα ροπής βελτιώνει την αξιοπιστία του συστήματος –σημαντικό αυτό μετά από τα προβλήματα που εμφανίστηκαν τελευταία στα κιβώτια διπλού συμπλέκτη- και κάνει ακόμη πιο ομαλές τις αλλαγές ειδικά από στάση. Άλλωστε ο μετατροπέας ροπής θα εμπλέκεται μόνο από στάση και όταν επιλέγεται η 1η. Από εκεί και έπειτα θα παραμένει δεσμευμένος αλλά η κίνηση του «γλιστρά» ελεύθερα ώστε να απορροφά τους κραδασμούς και τα μεταλλικά κουδουνίσματα στις χαμηλές στροφές. Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν σύντομα γνωστές, ενώ η GM με την Ford εξελίσσουν ήδη αυτόματα κιβώτια με 9 και 10 σχέσεις που θα μπουν στην παραγωγή το 2017.

Γιάννης Σκουφής

Με τη συνεργασία του www.caroto.gr

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo