Σύνδεση

Featured

GIUGIARO GEA: Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΟΛΥΤΕΛΗΣ ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ ΤΟΥ (ΑΜΕΣΟΥ;) ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Αν μη τι άλλo το πρωτότυπο Gea που παρουσίασε ο Giugiaro στη Γενεύη έχει θηριώδεις διαστάσεις, καθώς το μήκος του φτάνει τα 5,37 μέτρα και το μεταξόνιο του το 3,33, γεγονός που εγγυάται την άνεση των χώρων στο εσωτερικό του, πρωταρχικό στοιχείο για μια λιμουζίνα που θέλετε να λέγεται πολυτελής.

Giugiaro-Gea-2

Και το Gea είναι μια πολυτελής λιμουζίνα με θέσεις για 4 αλλά από κει και πέρα είναι και μια λιμουζίνα που μπορεί να κινηθεί αυτόνομα. Αυτό το διάσημο ιταλικό στούντιο design το έχει εκμεταλλευθεί στο έπακρο και γίνεται ευθύς εξαρχής αντιληπτό, με τις πόρτες που ανοίγουν ανάποδα και την απουσία μεσαίας κολώνας. Από κει και πέρα και με τη βοήθεια μιας σφαίρας που βρίσκεται μεταξύ των πίσω καθισμάτων όσοι κάθονται σε αυτά μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών διαμορφώσεων του εσωτερικού, των Business, Wellness και Relax.

Giugiaro-Gea-3

Στη διαμόρφωση Business μεταβάλλεται σε κινητό γραφείο, με δύο οθόνες 19 ιντσών να κατεβαίνουν από την οροφή που είναι ενσωματωμένες στο ύψος των καθισμάτων και το κάθισμα του συνοδηγού να στρέφεται προς τα πίσω. Όταν μάλιστα πέσει και η πλάτη του μετατρέπεται σε τραπεζάκι.

Στη Wellness εμφανίζονται στα καθίσματα χειρολαβές ώστε να μπορούν να εκτελεστούν διάφορες ασκήσεις και στο δάπεδο δύο stepper, ενώ υπάρχει και ένα μικρό ψυγείο με αναψυκτικά. Τέλος στο modus Dream τα καθίσματα μετατρέπονται ακόμα και σε κρεβάτια, ενώ ρυθμίζεται αντίστοιχα και ο εσωτερικός φωτισμός.  

Giugiaro-Gea-4

Όταν το Gea κινείται αυτόνομα σκουραίνουν όλες οι γυάλινες επιφάνειές του, ενώ αν θελήσει κανείς να το οδηγήσει μόνος του θα έχει μπροστά του μια ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων, προβάλλοντας όλες τις πιθανές πληροφορίες που θελήσει ο οδηγός. Παράλληλα σε δύο πλευρικές, κάθετες οθόνες 3,5 ιντσών προβάλλονται εικόνες από τις κάμερες οπισθοπορείας, ενώ το Gea κατευθύνεται μέσω stick, που μεταδίδει ηλεκτρονικά την εντολή στους τροχούς.

Οι οποίοι τροχοί, με ζάντες 26 ιντσών παρακαλώ, φιλοξενούν στις πλήμνες τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, που αποδίδουν συνολικά 570 kW (775 άλογα) και εξασφαλίζουν στο βάρους 2 τόνων Gea –κι αυτό παρά την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, μαγνησίου, ανθρακονήματος και άλλων ελαφριών υλικών- τελική 250.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup