Σύνδεση

Featured

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΕΟ FORD FOCUS RS ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΝΤΙΤΡΟΪΤ;

Είναι γεγονός πως η παρουσία της Ford στην έκθεση του Ντιτρόιτ ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή, όμως δεν περιλάμβανε ένα αυτοκίνητο, που αρκετοί είχαν προεξοφλήσει πως θα παρουσιαζόταν με κάθε επισημότητα στην αμερικάνικη μεγαλούπολη.

Ο λόγος φυσικά για το πολύ-αναμενόμενο και πολύ-διαφημισμένο Focus RS, που τελικά δεν έκανε την εμφάνισή του. Μια πιθανή εξήγηση για αυτό είναι η μεγάλη σημασία του μοντέλου για τη Ford, που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα υποβαθμιζόταν. Κι αυτό γιατί το αστέρι του Ντιτρόιτ ήταν χωρίς αμφιβολία το GT Concept, οπότε ο ρόλος του 2ου βιολιού κρίθηκε –σωστά!- πως δεν ταιριάζει στο RS. Όπως δεν του ταίριαζε να γίνει σάντουιτς μεταξύ δύο θηρίων, μιας και το δεύτερο σπορ μοντέλο που παρουσίασε η εταιρεία ήταν το Mustang Shelby GT350R των 500 ίππων.

ford-focus-rs-2

Το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο για τα αμερικανικά δεδομένα, τις προτιμήσεις και τα αντιλήψεις για το τι σημαίνει σπορ αυτοκίνητο. Το Focus RS των 350 ίππων σαφώς και είναι σπορ, αλλά με ένα άλλο, πιο αθλητικό και πιο ευρωπαϊκό τρόπο, που δεν «κουμπώνει» ντε και καλά με το American way και με μια 100% αμερικάνικη έκθεση.

Επίσης ποιος από τους ιθύνοντες της Ford θα διακινδύνευε να δει το κορυφαίο Focus να επισκιάζει το Mustang Shelby και στο δρόμο, παρά τα +150 άλογα του τελευταίου; Μάλλον κανείς και αυτός είναι ο άλλος βασικός λόγος που το Focus RS έμεινε στα πιτ για την επόμενη ευκαιρία παρουσίασής του. Η οποία θα είναι μάλλον στη Γενεύη, όπου θα κλέψει μόνο του την παράσταση, χωρίς «μνηστήρες». Ίσως και να προηγηθεί η παρουσία του στο Σικάγο τον επόμενο μήνα ή αν καθυστερήσει κι άλλο το πιθανό ραντεβού θα είναι η Νέα Υόρκη.

Γιάννης Σκουφής

ford-focus-rs-3

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Γιατί άλλαξε το σήμα της Mercedes;

Featured

Ποιο λέτε πως είναι το πιο αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων παγκοσμίως;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup