Σύνδεση

Featured

Το πρωτοποριακό Mercedes Vision AVTR εξελίχθηκε με βάση την ταινία Avatar του David Cameron

To Vision AVTR που παρουσιάζει η Mercedes στη CES δεν είναι μόνο εμπνευσμένο από τη μεγάλη επιτυχία Avatar του Χόλιγουντ, αλλά στην εξέλιξή του ο David Cameron με την ομάδα του βοήθησαν τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρεία. Να δημιουργήσουν το συγκεκριμένο πρωτότυπο που προσεγγίζει το απώτερο μέλλον της αυτοκίνησης και δημιουργεί μια σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο, τη μηχανή και το περιβάλλον.

Παράλληλα ο στόχος της Mercedes είναι να προσεγγίζει και να δημιουργήσει ναι ψηφιακή πολυτέλεια. Στην πράξη να δείξει δηλαδή τι είναι αυτό που θα διαφοροποιεί τα πολυτελή μοντέλα της γερμανικής εταιρεία από τα πιο μαζικά.

Το AVTR λοιπόν, η επωνυμία προέρχεται από το AVATAR χωρίς τα ενδιάμεσα Α αλλά και από το Advanced Vehicle Transformation και χαρακτηρίζεται από τη σχεδίαση της μιας καμπύλης (One Bow Design), ενώ η φουτουριστική προσέγγιση βρίσκει την πλήρη έκφρασή της στο εσωτερικό. Όπου φυσικά δεν υπάρχει τιμόνι αλλά μια κεντρική μονάδα ελέγχου στην οποία ο οδηγός ακουμπά το χέρι του, αναγνωρίζεται από το αυτοκίνητο μέσω των χτύπων της καρδιάς του και τις αναπνοής του και ενεργοποιούνται τα πάντα.

Από κει και πέρα απλά σηκώνοντας το χέρι, αυτό ισχύει και για τους επιβάτες, προβάλλεται στην παλάμη ένα μενού με διάφορες λειτουργία που μπορούν να επιλεγούν, ενώ η κυρτή οθόνη δημιουργεί τη σύνδεση των επιβατών με το περιβάλλον.

Επίσης το AVTR είναι «ζωντανό», καθώς στο πίσω μέρος του υπάρχουν 33 πτερύγια που παραπέμπουν στις φολίδες ερπετών που επικοινωνούν καταρχήν  με τον οδηγό και στη συνέχεια με τον έξω κόσμο μέσω των κινήσεών τους.

Ενδιαφέρον είναι πως χάρη στη δυνατότητα των τροχών των δύο αξόνων να κινούνται με την ίδια ή με αντίθετη φορά το Vision AVTR μπορεί να κινείται και προς τα πλάγια υπό μια γωνία 30 μοιρών, θυμίζοντας έτσι τον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι κάβουρες.

Επίσης πρωτοποριακή είναι και η τεχνολογία της μπαταρίας του, μιας και για πρώτη φορά βασίζεται στη οργανική κυτταρική χημεία και έχει σα βάση το γραφένιο, το πιο λεπτό δισδιάστατο υλικό που υπάρχει στον κόσμο. Η συγκεκριμένη μπαταρία είναι πλήρως απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες και μέταλλα και όλα τα στοιχεία της είναι πλήρως ανακυκλώσιμα.

Η ενεργειακή της χωρητικότητα είναι περίπου 110 kWh, έχει σημαντικά πιο υψηλή ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις συμβατικές, διαθέτει ασύρματη τεχνολογία για τη φόρτισή της που διαρκεί μόλις 15 λεπτά και τροφοδοτεί συνολικά 4 ηλεκτροκινητήρες. Οι οποίοι ελέγχονται μεμονωμένα από την κεντρική μονάδα, γεγονός που κολακεύει τόσο τα δυναμικά χαρακτηριστικά όσο και την οικονομία, ενώ η συνδυαστική τους ισχύ φτάνει τα 350 kW. Όσο για την αυτονομία ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα.

Φυσικά και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό είναι σε μεγάλο βαθμό ανακυκλώσιμες. Στις επενδύσεις το «δέρμα» DINAMICA που χρησιμοποιείται είναι φυτικό, ενώ το ξύλο του δαπέδου ονομάζεται Karuun. Το φυτό από το οποίο προέρχεται μεγαλώνει πολύ γρήγορα στην Ινδονησία και η συγκομιδή του γίνεται με το χέρι.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Πόσο πιστεύετε ότι κοστίζει το Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup