Σύνδεση

F1

ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΗΣ FORMULA 1

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομάδες της Formula 1 αυτή την περίοδο των ετοιμασιών για τη νέα χρονιά είναι να βρουν την σωστή πίστα ώστε να δοκιμάσουν τα ελαστικά της Pirelli σε διάφορες συνθήκες, μεταξύ των οποίων και αυτές σε θερμά κλίματα.

Οι ομάδες πίεσαν για να γίνουν οι φετινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, όμως τα έξοδα ήταν υπερβολικά, και έτσι κατέληξαν και πάλι στην Βαρκελώνη, η οποία όμως έχει φέτος έναν κρύο χειμώνα.

Την λύση έρχονται να δώσουν οι υπεύθυνοι της πίστας του Paul Ricard στην Γαλλία. Η πίστα αυτή θα χρησιμοποιηθεί ξανά μετά από χρόνια σε αγώνα της Formula 1 μέσα στο 2017 για το Γαλλικό Γκραν Πρι ενώ για αρκετές ομάδες αποτέλεσε μέχρι σήμερα πεδίο των χειμερινών δοκιμών τους.

Για να έρθουν όμως πιο κοντά στις απαιτήσεις των ομάδων, ο γενικός μάνατζερ της πίστας Stephane Clair δήλωσε ότι είναι έτοιμοι να ενσωματώσουν ένα σύστημα που θα θερμαίνει την άσφαλτο. Οι εργασίες θα γίνουν παράλληλα με την τοποθέτηση του νέου ασφαλτοτάπητα που θα τοποθετηθεί εν όψει του γκραν πρι που θα γίνει το καλοκαίρι στην ίδια πίστα.

Η “θέρμανση” της πίστας θα δημιουργεί τις απαραίτητες συνθήκες για να γίνονται οι δοκιμές των ελαστικών, και μάλιστα σε πολύ ελεγχόμενες τιμές της θερμοκρασίας της ασφάλτου που θα ζητά ο εκάστοτε κατασκευαστής.

Επιθυμία των ανθρώπων της πίστας είναι να τραβήξουν στο Paul Ricard όλες τις ομάδες της Formula 1 για τις δοκιμές τους από τη νέα χρονιά. Τα χρήματα είναι πολλά αν συμβεί κάτι τέτοιο και εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία της πίστας δίνοντας παράλληλα δουλειές σε ανθρώπους και χρήματα στην τοπική οικονομία.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo