Αν το εντυπωσιακό πρωτότυπο που παρουσίασε η Ford στο Ντιτρόιτ σας θυμίζει κάτι δεν κάνετε λάθος, μιας και ο σχεδιασμός του παραπέμπει άμεσα στο διάσημο προγονό του της δεκαετίας του ΄60 και του ’70. Μάλιστα οι σχεδιαστές της Ford το πέτυχαν αυτό χωρίς να δημιουργήσουν ένα σχήμα ρετρό, αλλά ένα που δείχνει απόλυτα σύγχρονο και δυναμικό. Που ταυτόχρονα είναι και αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο, προκειμένου να προβάλλει τη μικρότερη δυνατή αντίσταση και να παράγει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αρνητική άντωση.
Το σημαντικό εδώ είναι πως το διθέσιο σπορ μοντέλο με τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και το μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα –τα υποπλαίσια μπροστά και πίσω είναι από αλουμίνιο– δεν είναι απλά μια άσκηση θάρρους που δεν θα προσχωρήσει παραπέρα. Αντίθετα είναι ο προάγγελος του μοντέλου παραγωγής που θα εμφανιστεί το 2016 χωρίς πολλές πολλές αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο. Όπως και το τελευταίο θα χρησιμοποιεί ανθρακόνημα και για τα επιμέρους στοιχεία του αμαξώματος, προκειμένου να μπορεί να εμφανίσει, σύμφωνα πάντα με τη Ford, την καλύτερη σχέση κιλών ανά ίππο σε μοντέλο παραγωγής.
Στο τελευταίο φυσικά θα βοηθούν και οι 600 ίπποι που θα αποδίδει ο καινούργιος V6 EcoBoost των 3.500 κυβικών, ο οποίος βασίζεται στους αγωνιστικούς κινητήρες των IMSA Daytona prototypes, θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη.
Το εσωτερικό του νέου Ford GT θα έχει κάποιες πινελιές που θα παραπέμπουν και στη Φόρμουλα 1, πλήρως ψηφιακό και προγραμματιζόμενο πίνακα οργάνων, καθώς και το πιο εξελιγμένο σύστημα infotainment SYNC 3 της Ford.
Γιάννης Σκουφής
