Το συγκεκριμένο Ford Escort του Group N έχει κατασκευαστεί το 1992 και έχει τρέξει σε ελάχιστους αγώνες, κάτι που αποδεικνύεται και από τα πολύ μίλια -μόλις 703 που αντιστοιχούν σε 1.125 χιλιόμετρα- που έχει γράψει στο κοντέρ του.
Σε σχέση με τα στάνταρ Escort Cosworth παραγωγής αυτό εδώ έχει το δίλιτρο τετρακύλινδρό του, ο οποίος προέρχεται από το αντίστοιχο Sierra, κατά μήκος και όχι εγκάρσια. Επίσης η απόδοσή του, κυρίως χάρη στους αγωνιστικούς εκκεντροφόρους, έχει ανέβει από τους 220 στους 300 ίππους.
Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα αγωνιστικό ρεζερβουάρ καθώς και όλα τα στοιχεία ασφαλείας που απαιτούσε τότε το Group N, όπως roll cage και φυσικά κανένα από τα στοιχεία άνεσης του μοντέλου παραγωγής, όπως π.χ. κλιματισμός.
Το 2023 τα μηχανικά μέρη επισκευάστηκαν από τη φθορά του χρόνου, διαδικασία που κόστισε πάνω από 27.000 ευρώ, ενώ το ουσιαστικά καινούργιο αγωνιστικό Ford Escort Cosworth του Group N πουλήθηκε έναντι 180.000 ευρώ από την εταιρεία Appreciating Classics.
