Σύνδεση

FCA

ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ALFA ROMEO KAI ΜΑSERATI ΑΠΟ ΤΗΝ FIAT-CHRYSLER

Mια παλιά ιστορία επανέρχεται ξανά στην ιστορία και αφορά και πάλι τις φήμες για πώληση των Alfa Romeo, Maserati αλλά και της Magneti Marnelli από το γκρουπ FCA με στόχο να αντιμετωπίσει το μεγάλο χρέος στο οποίο βρίσκεται εκτεθειμένο.

Την είδηση επανέφερε άρθρο στο Forbes, το οποίο υποστηρίζει ότι με βάση τα αποτελέσματα του τρίτου τετραμήνου του 2016, το γκρουπ FiatChrysler έχει σωρεύσει 7 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρέος, κάτι που αποτελεί σημαντική τροχοπέδη για την περεταίρω ανάπτυξή του.

Μάλιστα τα νούμερα αυτά επιδεινώθηκαν μέσα στην χρονιά μετά από πολλές ανακλήσεις οχημάτων, μερικές εκ των οποίων συνοδεύτηκαν και από μεγάλα πρόστιμα που επέβαλλε η κυβέρνηση των ΗΠΑ.

Από την άλλη είναι γεγονός ότι η εταιρία, υπό την καθοδήγηση του Sergio Marchionne αλλάζει σιγά-σιγά προσανατολισμό, δίνοντας προτεραιότητα στις εταιρίες της που κατασκευάζουν τα πιο κερδοφόρα SUV και pick-up όπως η Jeep και η RAM, ενώ από την άλλη αποφασίζει να καταργήσει αρκετά μεσαία σεντάν τα οποία δεν πηγαίνουν καλά στην αγορά των ΗΠΑ.

Το γκρουπ δημιουργήθηκε το 2014 μετά από την εξαγορά της Chrysler από την Fiat η οποία έσωσε την Αμερικάνικη εταιρία από την χρεωκοπία. Μάλιστα τον Ιανουάριο του 2016, η Ferrari ήταν η πρώτη εταιρία που ανεξαρτητοποιήθηκε από το γκρουπ, με την πολύ επιτυχημένη εισαγωγή της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Πάντως όπως παραδέχεται και το άρθρο στο Forbes οι δύο εταιρίες που φημολογούνται ότι θα οδηγηθούν στην εκποίηση είναι αυτή την στιγμή σε καλή πορεία, χάρη στην εμφάνιση των δύο μεγάλων SUV, της Stelvio για την Alfa Romeo και της Levante για την Maserati. Aπό την άλλη αυτό δημιουργεί και την καλύτερη “προίκα” για τις δύο ιστορικές μάρκες, ενώ είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό ότι το γκρουπ VW έχει εκφράσει το ενδιαφέρον να εντάξει την Alfa Romeo στο δικό του στρατόπεδο.

Στο ίδιο άρθρο του Forbes υπάρχουν και κάποια θετικά στοιχεία για τo γκρουπ FCA, με την μετοχή να ανακάμπτει μετά από μία μεγάλη βουτιά τους περασμένους μήνες και την άνοδο του Τραμπ στην εξουσία να αφήνει υποσχέσεις ότι η αγορά θα κινηθεί έντονα ανοδικά στις ΗΠΑ έτσι ώστε να μην χρειαστεί η εταιρία να προχωρήσει σε τόσο δραστικές κινήσεις. Όμως το τεράστιο χρέος είναι ένα μεγάλο βαρίδι στα πόδια του Marchionne ο οποίος βρίσκεται πλέον μπροστά σε σημαντικές αποφάσεις για την εταιρία αλλά και τους μετόχους της.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup