Σύνδεση

FIAT

FIAT 500 G-TECH SPORTSTER: ΠΑΕΙ ΜΕ 260!

Το Fiat 500 G-Tech Sportster είναι τελείως διαφορετικό από το 500αράκι που βλέπετε δίπλα σας και στο πίσω κάθισμά του παίζουν ενίοτε παιδάκια. Κατ΄αρχήν δεν έχει πίσω κάθισμα και ναι δεν κάνετε λάθος τα παράθυρά του είναι πολύ πιο μικρά.

Κι αυτό γιατί ο βελτιωτής G-Tech έχει χαμηλώσει το ύψος της οροφής κατά 10 εκατοστά, ενώ παράλληλα στο εσωτερικό έχει μετακινήσει τα εμπρός καθίσματα 100 χιλιοστά προς τα πίσω και 80 προς την άσφαλτο, χαμηλώνοντας αντίστοιχα την ανάρτηση. Δεν περιορίζεται όμως μόνο σε αυτά, μιας και εκτός από το αμάξωμα λύνει και τον κινητήρα των 1.400 κυβικών με το turbo που στο 500 Abarth αποδίδει 160 ίππους. Τον ξαναδένει έχοντας αντικαταστήσει πολλά από το εσωτερικό του, με αποτέλεσμα η απόδοσή του να φτάνει τους 224 ίππους και τα 330 Nm. Τιμές οι οποίες είναι υπεύθυνες γι αυτήν την τελική των 260 χλμ./ ώρα που προαναφέραμε, ενώ σε αυτά τα νούμερα έχουν προσαρμοστεί τα πάντα. Από τα λάστιχα και τα φρένα μέχρι και τα ομολογουμένως διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Αν το Fiat 500 G-Tech Sportster GT, όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, σας κίνησε το ενδιαφέρον σημειώστε πως η τιμή του στη Γερμανία είναι της τάξης των 50.000 ευρώ. Πολλά για ένα 500αράκι, αλλά για ένα 500αράκι που πιάνει τα 260;

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/36/NEWS/FIAT-500-G-TECH{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz