Σύνδεση

F1

F1: ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥΣ

Στην προσπάθειά της να κάνει την F1 ακόμα πιο ανταγωνιστική αλλά και για να αμβλύνει τις εντυπώσεις που δημιουργούνται στους θεατές όταν οι πιλότοι παίρνουν οδηγίες από τους μηχανικούς ακόμα και για το στυλ οδήγησής τους και τις επιλογές γραμμών η FIA, με απόφασή της καθορίζει τη μπορεί να λεχθεί και τι όχι μέσω ασυρμάτου κατά τη διάρκεια των Γκραν Πρι.

Ο νέος κανονισμός ραδιο- επικοινωνίας επιτρέπει: την επιβεβαίωση ότι ο οδηγός άκουσε το μήνυμα, την κοινοποίηση χρόνων γύρου ή sector καθώς και των χρόνων των αντιπάλων αλλά και των χρονικών διαφορών από τους τελευταίους, εκφράσεις του στυλ «πίεσε τώρα» ή «πολύ πίεση» ή «κόντρα με τον…», τις προειδοποιήσεις για κίνηση τόσα στα δοκιμαστικά όσο και στον αγώνα, την αναφορά των αποστάσεων των μονοθεσίων στις κατακτήριες, τις προειδοποιήσεις για απώλεια πίεσης στα λάστιχα, την επιλογή ελαστικών για το επόμενο pit-stop, την αναφορά των γύρων που έχει κάνει ο αντίπαλος με ένα σετ λάστιχα καθώς και τον τύπο των ελαστικών, πληροφορίες σχετικά με ενδεχόμενα προβήματα των αντιπάλων, καθώς και για κίτρινες και μπλε σημαίες, αυτοκίνητα ασφαλείας ή άλλες σχετικές προειδοποιήσεις.

Αντίθετα απαγορεύονται ρητά οι συνομιλίες σχετικά με:

  • Λεπτομέρειες για το χρόνο sector αντιπάλου, π.χ. που είναι ταχύτερος και που όχι.
  • Την αλλαγή των ρυθμίσεων κινητήρα και κιβωτίου.
  • Το συγχρονισμό του κιβωτίου πριν την εκκίνηση (από το Ιαπωνικό Γκραν Πρι και μετά)
  • Την προσαρμογή της κατάστασης φόρτισης, καθώς και άλλων ρυθμίσεων απόδοσης της υβριδικής μονάδας.
  • Πληροφορίες για τη ροή βενζίνης (Fuel Flow), εκτός κι αν έχει δοθεί ειδική άδεια
  • Πληροφορίες για το πως μπορεί να γίνει οικονομία στα καύσιμα.
  • Πληροφορίες για πίεση και θερμοκρασία ελαστικών (από το Ιαπωνικό Γκραν Πρι και μετά)
  • Πληροφορίες για τη ρύθμιση το διαφορικού
  • Πληροφορίες για επιλογή χαρτογράφησης για το συμπλέκτη για την εκκίνηση και τα pit stop, αλλά για το σημείο σύμπλεξης.
  • Πληροφορίες για τα burn out πριν την εκκίνηση των Γκραν Πρι.
  • Πληροφορίες για την κατανομή της ισχύος πέδησης αλλά για τις ρυθμίσεις του συστήματος Brake by Wire.
  • Πληροφορίες για τις φθορά και τις θερμοκρασίες των φρένων (από το Ιαπωνικό Γκραν Πρι και μετά)
  • Οδηγία για τη χρήση των στάνταρ ρυθμίσεων, με εξαίρεση εάν έχει διαπιστωθεί πρόβλημα στο μονοθέσιο.
  • Απαντήσεις σε ερωτήσεις του τύπου «χρησιμοποιώ τις σωστές ρυθμίσεις ροπής» από την πλευράς του οδηγού.

Φυσικά απαγορεύεται ρητά και η χρήση κωδικοποιημένων μηνυμάτων ή μηνυμάτων που απλά ακούγονται κωδικοποιημένα.

Γιάννης Σκουφής

F1-RADIO-REGULATIONS-1

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η Citroën ανανέωσε τα C4 και C4 X

Citroen

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η Audi παρουσίασε στο Παρίσι τo νέo Q6 Sportback E-Tron  

Audi