Πριν από μερικές μέρες είχαμε πει για τη συνάντηση των εκπροσώπων των ομάδων της Φόρμουλα 1 προκειμένου να προσδιορίσουν προς τα που θα κινηθούν οι κινητήρες στο άμεσο μέλλον.
Το νέο δεδομένα είναι πως η θέση της Ferrari που ήθελε νέους V8 bi–turbo με λιγότερη υβριδική εμπλοκή απορρίφθηκε από τις Honda και Mercedes, ενώ είχε μοναδικό υποστηρικτή τη Renault. Έτσι το επικρατέστερο, προς το παρόν, σενάριο είναι η αύξηση της ροής καυσίμου που θα επιφέρει αντίστοιχα αύξηση της ισχύος στα 1.000 άλογα, ενώ αν αποφασιστεί κάτι τέτοιο θα ισχύσει από την μεθεπόμενη σαιζόν. Βέβαια, όλα θα εξαρτηθούν από την πορεία του φετινού πρωταθλήματος και αν το θέαμα δεν είναι αντάξιο των προσδοκιών, ενδεχομένως η αύξηση ισχύος να υπάρξει από τη σαιζόν 2016.
Από την άλλη, οι Red Bull και McLaren κατέθεσαν σχέδια για μονοθέσια με πιο επιθετικό στιλ. Ο Bernie Ecclestone το σκέπτεται, αλλά όλες οι ομάδες φοβούνται μπροστά στο κόστος εξέλιξης και για αυτό θέλουν όλες οι νέες αλλαγές να ισχύσουν από το 2017.
Γιάννης Σκουφής
