Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Ιαπωνίας: Νίκη Verstappen παρά την πίεση των McLaren

Η πρώτη φετινή νίκη του Max Verstappen ήρθε με πειστικό τρόπο στη Suzuka, καθώς ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull διαχειρίστηκε ιδανικά την πίεση από τις δύο McLaren, διατηρώντας το προβάδισμα από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία. Με διαφορά 1,4 δευτερολέπτων στον τερματισμό, ο Verstappen επιβεβαίωσε ότι η ταχύτητά του στις κατατακτήριες δεν ήταν τυχαία.

Στα πρώτα περάσματα, άνοιξε γρήγορα μια διαφορά 2 δευτερολέπτων από τον Lando Norris, εξουδετερώνοντας έτσι οποιαδήποτε απειλή μέσω DRS. Η McLaren προσπάθησε να τον αιφνιδιάσει, με τον μηχανικό του Norris να υπονοεί ότι θα μπορούσαν να μπουν στα pits για να περάσουν τον Ολλανδό. Ωστόσο, ο Norris έμεινε τελικά έξω, με τον Oscar Piastri να κάνει την πρώτη κίνηση στον 20ό γύρο.

Η Red Bull απάντησε άμεσα με δικό της pit stop για τον Verstappen, ενώ ο Norris ακολούθησε την ίδια στιγμή. Το πλήρωμα της McLaren ήταν πιο γρήγορο κατά ένα δευτερόλεπτο, αλλά στην έξοδο από τα pits ο Norris δεν είχε αρκετό χώρο για να κινηθεί παράλληλα με τον Verstappen, πατώντας εκτός πίστας για λίγο. Η προσπάθειά του να διαμαρτυρηθεί μέσω ενδοεπικοινωνίας δεν είχε αποτέλεσμα, καθώς οι αγωνοδίκες δεν έκριναν ότι υπήρχε λόγος παρέμβασης.

Στους επόμενους 30 γύρους, ο Norris αδυνατούσε να πλησιάσει αρκετά για να χρησιμοποιήσει το DRS, ενώ ο Piastri παρέμενε σε μικρή απόσταση πίσω του, δείχνοντας ρυθμό που ίσως δικαιολογούσε μια εναλλαγή θέσεων. Η McLaren όμως δεν προχώρησε σε τέτοια κίνηση, αφήνοντας έτσι τον Verstappen να ελέγχει τον ρυθμό του μέχρι τον τερματισμό.

Ο Charles Leclerc τερμάτισε τέταρτος για τη Ferrari, διατηρώντας τη θέση εκκίνησής του και καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τον George Russell, ο οποίος στα τελευταία στάδια του αγώνα μείωνε συνεχώς τη διαφορά. Ο νεαρός Andrea Kimi Antonelli κατέλαβε την έκτη θέση, 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Russell, με στρατηγική που βασίστηκε σε μακρύ stint με τη μεσαία γόμα.

Ο Lewis Hamilton, ξεκινώντας με τη σκληρή γόμα, ανέκαμψε μέχρι την έβδομη θέση, προσπερνώντας τον πρωτοεμφανιζόμενο Isack Hadjar, που πήρε τους πρώτους του βαθμούς στη Formula 1 με την όγδοη θέση. Ο Alexander Albon τερμάτισε ένατος παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τις αλλαγές σχέσεων και τον χρονισμό του pit stop, ενώ ο Oliver Bearman συμπλήρωσε τη δεκάδα, αφήνοντας τον Fernando Alonso και τον Yuki Tsunoda εκτός βαθμών.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi