Σύνδεση

Featured

Έρχονται τα τιμόνια με τεχνολογία steer-by-wire

Η Lexus πρόκειται να εισαγάγει την τεχνολογία steer-by-wire στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2024, ξεκινώντας με το μεσαίο crossover RZ, ενώ θα ακολουθήσουν τα μοντέλα της Toyota από το 2025, με πιθανό ντεμπούτο το ηλεκτρικό crossover bZ4X.

Αυτή η τεχνολογία, που δοκιμάστηκε με επιτυχία στην Ιαπωνία, εξαλείφει την ανάγκη για μηχανική κολόνα τιμονιού, ενισχύοντας την άνεση και την ακρίβεια.

Το σύστημα steer-by-wire, που αναπτύχθηκε αρχικά από την Infiniti της Nissan, μειώνει το βάρος του οχήματος, βελτιώνει την αποδοτικότητα καυσίμου και προσφέρει ομαλότερη οδήγηση χωρίς να μεταδίδει τις ανωμαλίες του δρόμου στα χέρια του οδηγού.

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί απαιτούν πλέον συστήματα με διπλούς ηλεκτροκινητήρες και μονάδες ελέγχου, εξασφαλίζοντας εφεδρική λειτουργικότητα σε περίπτωση βλάβης του ενός.

Το σύστημα steer-by-wire δεύτερης γενιάς στο Lexus RZ επιτρέπει γωνία διεύθυνσης 200 μοιρών, βελτιώνοντας την ευελιξία.

Το σύστημα Neo steer-by-wire της Toyota, που καταργεί τα πεντάλ και χρησιμοποιεί ένα μοχλό για την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, παρουσιάζει πιθανές εφαρμογές πέρα από την υποβοήθηση οδηγών με περιορισμένη κινητικότητα, υπονοώντας μελλοντικές εφαρμογές στα αυτόνομα οχήματα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW σειρά 1 έχει αλλάξει αισθητά!

BMW

Η Mercedes θέλει να επιστρέψει στις κλασικές γραμμές

Mercedes-Benz

Η Nissan παρουσιάζει τέσσερα πρωτότυπα στο Πεκίνο

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Nissan Qashqai;

Featured