Η BMW κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βιωσιμότητα, χρησιμοποιώντας κατεργασμένο φυτικό έλαιο HVO 100 ως καύσιμο για τα νέα της μοντέλα ντίζελ.
Από τον Ιανουάριο του 2025, όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που παράγονται στα γερμανικά εργοστάσια της BMW θα τροφοδοτούνται εν μέρει με αυτό το καινοτόμο εναλλακτικό καύσιμο, το οποίο μειώνει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως και 90% σε σύγκριση με το παραδοσιακό ντίζελ.
Το καύσιμο, το οποίο προμηθεύεται από τη φινλανδική εταιρεία Neste, παράγεται από ανανεώσιμα υλικά, όπως απόβλητα και υπολείμματα μαγειρικών ελαίων, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις στην ψυχρή εκκίνηση από το συμβατικό ντίζελ.
Η BMW έχει ήδη αρχίσει να χρησιμοποιεί το HVO 100 σε επιλεγμένα φορτηγά logistics και εξασφαλίζει τη διαθεσιμότητά του σε πολλά πρατήρια καυσίμων σε όλη τη Γερμανία.
Επί του παρόντος, τα νέα μοντέλα ντίζελ έχουν 5-8 λίτρα του καυσίμου πριν φύγουν από το εργοστάσιο, αντανακλώντας την ευρύτερη δέσμευση της BMW για την προστασία του κλίματος.
Ο Oliver Zipse, πρόεδρος της BMW, τόνισε τη σημασία της βελτίωσης του ισοζυγίου CO2 των 250 εκατομμυρίων υφιστάμενων οχημάτων στην Ευρώπη με την ενσωμάτωση ανανεώσιμων καυσίμων.
Επιδεικνύοντας περαιτέρω τη δέσμευσή της σε εναλλακτικές ενεργειακές λύσεις, η BMW έχει ενταχθεί στη Συμμαχία eFuel, έναν συνασπισμό πάνω από 170 εταιρειών που υποστηρίζει την υιοθέτηση βιώσιμων συνθετικών καυσίμων.
Με την ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, η BMW εργάζεται για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, εξασφαλίζοντας παράλληλα μια ομαλότερη μετάβαση σε μια πιο πράσινη κινητικότητα.
