Προκειμένου να διαπιστώσει σε ποιο βαθμό τα κινητά τηλέφωνα καθορίζουν τη ζωή και τις επιλογές μας η Nissan διεξήγαγε μια έρευνα που έδειξε πως ακόμα και αν στον υποψήφιο πελάτη αρέουν τα πάντα σε ένα αυτοκίνητο, από την εξωτερική εμφάνιση μέχρι την τιμή, εν τούτοις μπορεί να μην το επιλέξει αν δεν υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης με το κινητό του.
Πιο συγκεκριμένα σε SUV σαν τα Juke, Qashqai και X-Trail:
- το 28% των πελατών καινούργιων αυτοκινήτων βάζει πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους τη διασύνδεση από άλλα χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την οικονομία καυσίμου.
- το 13% δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσε να συνδεθεί με το internet
- τo 20% θα πήγαινε σε άλλη μάρκα για καλύτερη συνδεσιμότητα
- το τελευταίο ποσοστό αυξάνεται στο 41% για οδηγούς που περνούν περισσότερες από 20 ώρες την εβδομάδα στο αυτοκίνητό τους.
Η συγκεκριμένη έρευνα οδήγησε τη Nissan στο να επενδύσει στα συστήμα infotainment των αυτοκινήτων της και ειδικά στη δυνατότητα δισύνδεσής τους με smartphones. Επικεφαλής του προγράμματος αυτού είναι ο Patrick Keenan, ο οποίος λέει χαρακτηριστικά: «Ο κύκλος ζωής των σύγχρονων μοντέλων είναι 5 με 6 χρόνια, ενώ αντίθετα αυτός των smartphones το πολύ 2 έτη. Ένα μέρος της δουλειάς μου είναι να διασφαλίσω τη “συνομιλία” μεταξύ αυτοκινήτων και κινητών. Το άλλο είναι να διασφαλίσω πως κάποιος που μπαίνει σε μια έκθεση της Nissan κάπου στην Ευρώπη δεν θα βγει πάλι από αυτή γιατί το αυτοκίνητο που θέλει δεν συνδέεται με το κινητό του».
Προκειμένου να το πετύχει αυτό φροντίζει να μάθει τις τάσεις της αγοράς των smartphones, ενώ τα συρτάρια στο γραφείο του είναι γεμάτα από πολλές δεκάδες κινητά, προκειμένου να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις.
Γιάννης Σκουφής
