Σύνδεση

Featured

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο και πολύ διαφορετικό Smart #1

H Smart ανοίγει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, ευρισκόμενη πλέον υπό την αιγίδα της κινεζικής Geely η οποία κατέχει το 50% της εταιρίας και έχει υψηλούς στόχους για την νέα ηλεκτρική εποχή. 

Τα πάντα είναι διαφορετικά σε αυτό το νέο Smart, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα έρθει στην Ευρώπη προς τα τέλη της χρονιάς και στην Ελλάδα στις αρχές του 2023.

Αρχικά, νέος είναι ο τρόπος με τον οποίο η εταιρία θα ονομάζει από εδώ και στο εξής τα μοντέλα της, με το hashtag να παρεμβάλλεται μεταξύ της μάρκας και του αριθμού του μοντέλου.

Έτσι εδώ έχουμε το Smart #1, ένα αυτοκίνητο που από άποψη διαστάσεων ξεφεύγει από την λογική της μέχρι τώρα πορείας της Smart, όντας αρκετά πιο μεγάλο από όσα γνωρίζαμε από την εταιρία.  

Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV που φτάνει σε μήκος τα 4,27 μέτρα, κάτι που το κάνει λίγο μεγαλύτερο από ένα Hyundai Kona Electric ή κοντά σε μία Mercedes EQA. Όσο για το πλάτος είναι στα 1,82 μέτρα και το ύψος στα 1,63 μέτρα.

Πολύ μεγάλοι είναι και οι εσωτερικοί χώροι οι οποίοι σύμφωνα με την εταιρία αντιστοιχούν σε εκείνους μίας Μercedes E-Class χάρη και στο τεράστιο μεταξόνιο των 2.750 χιλιοστών!

To σχέδιο του αμαξώματος διατηρεί τις γραμμές που είχαμε δει στο πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στην Φρανκφούρτη, με καθαρές γραμμές και σωστά μοιρασμένους όγκους και έξυπνες λεπτομέρειες όπως οι pop up λαβές στις πόρτες.

Το σαλόνι έχει μινιμαλιστική σχεδίαση,  με την κεντρική κονσόλα να είναι διαπερατή και λεπτή. Ο πίνακας οργάνων 9,2 ιντσών είναι ψηφιακός, ενώ η μεγάλη «ελεύθερη» touch-screen 12,8 ιντσών λειτουργεί ως ένα desktop με ρυθμίσεις για όλα τα συστήματα ασφάλειας και ψηφιακής διασύνδεσης.

Τα συστήματα υποβοήθησης τελευταίας γενιάς, οι λειτουργίες συνδεσιμότητας, οι OTA (over-the-air) αναβαθμίσεις και πολλά άλλα θεωρούνται δεδομένα για ένα ηλεκτρικό που το διακατέχει μια μίνιμαλ premium αύρα. 

Το πορτμπαγκάζ είναι στα 411 λίτρα, ενώ στο μπροστινό μέρος υπάρχει και ένα frunk στα 11 λίτρα για την αποθήκευση π.χ. των καλωδίων φόρτισης.

Το Smart #1 χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα της Geely. Την κίνηση δίνει ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα με ισχύ 252 ίππων και ροπή 343 Nm με την μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται τα 180 χλμ/ώρα. 

Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 66 kWh και παρέχει αυτονομία έως τα 420 χιλιόμετρα. Ο onboard φορτιστής υποστηρίζει μέγιστη φόρτιση έως 22 kW σε διάστημα 3 ωρών για το 10-80% της μπαταρίας. Ο ταχυφορτιστής έως 150 kW χρειάζεται περίπου 30 λεπτά για την ίδια διαδικασία.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota