Σύνδεση

Featured

Eπίσημο: Αυτό είναι το νέο Hyundai Santa Fe

Mετά από αρκετές διαρροές και teasers η Hyundai αποκαλύπτει στην τελική του μορφή το ολοκαίνουργιο Santa Fe. H τέταρτη γενιά του μεγάλου SUV της Hyundai διαφοροποιείται εντελώς από τον προκάτοχό του, με ένα πολύ δυναμικό αμάξωμα το οποίο χαρακτηρίζεται κατά κύριο λόγο από την ιδιαίτερα εντυπωσιακή μάσκα που έχει στοιχεία από το νέο Κοna και την “cascade” γρίλια που εμφανίστηκε στο i30 και πλέον στο Santa Fe κυριαρχεί σε όλο το εμπρός μέρος.

Η συγκεκριμένη μάσκα είναι το κυρίαρχο στοιχείο στην σχεδιαστική προσωπικότητα του νέου Santa Fe, που το διαφοροποιεί αρκετά από τον άμεσο ανταγωνισμό του. Από εκεί και πέρα οι γραμμές του αμαξώματος ακολουθούν την λογική αυτών των οχημάτων, με τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών να δίνουν ένα πιο off-road look, και το πίσω μέρος να ολοκληρώνει το σχέδιο χωρίς υπερβολές, με τα φωτιστικά σώματα, την αεροτομή και τα πλαστικά πρόσθετα να δίνουν τον χαρακτήρα ενός ισορροπημένου αυτοκινήτου με στόχο ένα πιο ευρύ κοινό.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική και σαφώς αναβαθμισμένη σε ποιότητα από το προηγούμενο μοντέλο. Υπάρχουν κάποιες σχεδιαστικές αναφορές στο Κοna, με το σύστημα infotainment να βρίσκεται αρκετά ψηλά στην κεντρική κονσόλα έτσι ώστε ο οδηγός να μην παίρνει την ματιά του από τον δρόμο. Από τις εικόνες μπορούμε να συμπεράνουμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερα μεγάλους χώρους, κάτι που μάλλον οφείλεται στην αύξηση του μεταξονίου.

Σε ότι αφορά την ασφάλεια και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, υπάρχουν όλα όσα διαθέτει στο “οπλοστάσιό” της η κορεάτικη εταιρία, από το Lane Departure και το Forward Collision Warning μέχρι το Safe Exit Assist που προειδοποιεί αν έρχεται αυτοκίνητο όταν προσπαθείτε να ανοίξετε την πόρτα του Santa Fe χωρίς να ελέγξετε την κίνηση.

Ένα ακόμα νέο σύστημα είναι το Rear Occupant Alert το οποίο υπενθυμίζει στον οδηγό που είναι έτοιμος να βγει από το αυτοκίνητο ότι κάποιος υπάρχει στο πίσω κάθισμα (μετά από αρκετούς θανάτους που έχουν σημειωθεί με… ξεχασμένα παιδιά στο πίσω κάθισμα).

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, από τα λίγα που γνωρίζουμε είναι ότι θα υπάρχει νέο σύστημα τετρακίνησης με την ονομασία HTRAC και αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις. Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί επίσημα η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει έναν δίλιτρο turbo βενζίνης, τον δίλιτρο diesel του Tucson (που διατίθεται με 136 και 184 άλογα) και μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 2.2 CRDi.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup